تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: بیش از ۲۸ هزار آموزگار، بیش از ۲۴ هزار دبیر، بیش از ۲۰ هزار مربی امور تربیتی و بیش از ۳۷ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال آینده پذیرفته می‌شوند.

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند
رویداد۲۴ علی فرهادی با بیان اینکه مجوز جذب حدود ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ از سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده است گفت: نیاز واقعی آموزش و پرورش ۳ برابر این تعداد است که مابقی از طریق اضافه تدریس جذب می‌شوند؛ بدین‌ترتیب تاریخی‌ترین سال آموزش و پرورش از طریق جذب نیرو رقم می‌خورد.

به گزارش ایسنا، وی از صدور مجوز جذب ۱۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این آمار با احتساب دانشجو معلمانِ دانشگاه فرهنگیان است که ۷۲ هزار نفر آن‌ها مهر سال آینده در مدرسه حاضر می‌شوند.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۸ هزار آموزگار، بیش از ۲۴ هزار دبیر، بیش از ۲۰ هزار مربی امور تربیتی و بیش از ۳۷ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال آینده پذیرفته می‌شوند.

وی درخصوص شائبه‌های تغییر تاریخ آزمون استخدامی اسفندماه امسال، گفت: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ثابت و ۱۸ اسفند برگزار می‌شود.

فر‌های ادامه داد: همچنین تاریخ آزمون دبیری نیز ۲۸ اردیبهشت و آزمون علوم تربیتی و مشاوره پایان فروردین سال آینده در وقت مقرر که از طریق سایت سازمان سنجش اطلاعی رسانی شده، برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آموزش و پرورش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان