تاریخ انتشار: ۲۰:۴۶ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

امام جمعه اصفهان: ایران امروز امن‌ترین کشور جهان است

امام جمعه اصفهان گفت: امروز دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی بسیار گسترده است و طبق آمار ایران امروز امن‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود.

امام جمعه اصفهان: ایران امروز امن‌ترین کشور جهان است

رویداد۲۴به گزارش مهر، حجت الاسلام احمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: امروز دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی بسیار گسترده است و طبق آمار ایران امروز امن‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود و امروز کشور ما قطب پزشکی خاورمیانه شناخته می‌شود.

 وی ادامه داد: مردم ایران نیز هموار منصف بودند و همواره پشتیبان انقلاب بودند و خوشبختانه هرسال شاهد حضور پر رنگ تر مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) گفت: میلاد این ذخیره الهی به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام گذاری شده است، حقیقتاً سربازان امام زمان زمینه ساز حکومت عدل جهانی هستند که بدون چشم داشتی به فعالیت می‌پردازند، این عزیزان امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورند، مبارزه با انواع خرابکاری‌ها و تروریسم، مبارزه با فسادهای اقتصادی، صیانت از اقوام مذهبی، فرقه‌ای در مقابل نقشه‌های شوم معاندین، از جمله مهمترین خدمات این عزیزان است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از صنایع و مراکز مهمی برخوردار است، گفت: این کشور همواره مورد طمع دشمنان قرار گرفته اما با همت سربازان گمنام امام زمان امروز در تأمین امنیت این مراکز مهم دست برتر را داریم. اشرافیت و اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) ناشی از ایمان این عزیزان است.

محمودی ادامه داد: پایه و اساس دینداری برطرف کردن چالش‌های جامعه است و این موضوع در گرو حضور در انتخابات است، هفته آینده انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد، امیدواریم مردم با حضور همگانی مانند همیشه به پای صندوق‌های رأی رفته و تکلیف خود را ادا کنند، از نظر مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، حق مردم است که در تصمیم گیری های مهم کشور سهیم باشند، بنابراین عدم حضور در انتخابات بر مشکلات می‌افزاید.

وی تصریح کرد: برای حراست از امنیت و اقتدار کشور باید در انتخابات شرکت نموده و افراد اصلح را انتخاب کنیم، امیدواریم هفته آینده مردم با حضور در انتخابات نقشه دشمنان را برهم بزنند.

برچسب ها: نماز جمعه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
United States of America
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
1
تازه به ایران آمده. اشکالی نداره
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان