تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ایرج ملکی کیست؟

ایرج ملکی را بسیاری از ما با فیلم‌های کوتاه نه چندان حرفه‌ای و گاه طنازی‌هایش می‌شناسیم کسی که در اقدامی عجیب این روزها خود را برای انتخابات مجلس آماده می‌کند.

ایرج ملکی کیست؟

رویداد۲۴ نازنین فرزان‌جو: ایرج ملکی در ایران شناخته شده است. او بیش‌از آن‌که برای کار‌های هنری‌اش شهرت داشته باشد مبنای طنز مخاطبان است اگرچه عناوینی مانند اسکورسیزی ایران را با خود یدک بکشد!

ایرج ملکی در سال ۱۳۵۲ در شهر کرمانشاه به دنیا آمد. او کارشناسی روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات از دانشگاه تهران دارد.

به گزارش رویداد۲۴ ایرج ملکی از سال ٨٦ به بعد ویدیو‌هایی به همراه برادرزاده‌اش مونا با موضوعات روز مادر، سوادآموزی و مزاحمت ساخته است و در شبکه‌های مجازی بار‌ها اشتراک‌گذاری و حتا دستمایه طنز و شوخی مخاطبان شد. کاربران هم او را استاد ملکی صدا می‌کردند.

شهرت ملکی از جایی بیش‌تر شد که او را در چند برنامه از جوکر برنامه‌ای که چندی پیش با حضور بازیگران اجرا شد دیدیم برنامه‌ای که برای بار دیگر او را بر سر زبان‌ها انداخت و چهره‌اش را به یاد آورد.

ایرج ملکی کیست؟

حضور در برنامه ایرانیوم

مدت‌ها پیش برنامه ایرانیوم صداوسیما ایرج و مونا ملکی را دعوت کرد و با آن‌ها به گفت‌وگو نشست. برنامه‌ای که بازتاب‌های فراوانی داشت.



صابر ابر درباره دعوت کردن ایرج ملکی به این برنامه تلویزیونی و بازخورد‌هایی که پس از آن به وجود آمد در توییتر نوشت: «آوردن ایرج ملکی و برادرزاده‌اش در صدا و سیما یک رفتار غیر انسانی ا‌ست. آیا واقعا در این سازمان کسی اطلاعی از فعالیت‌های آن‌ها نداشته؟! یا دانسته و خواسته آن‌ها را برای تمسخر دعوت کرده‌اند؟ این رفتار ترویج مرگ اخلاق بین مردم است.»

ایرج ملکی کیست؟

پس از آن هم نیما کرمی، مجری دیگر تلویزیون به جمع منتقدانی پیوست که رفتار با ایرج ملکی و برادرزاده‌اش را در تلویزیون نامناسب دانست. او در این‌باره نوشت: متأسفم برای برنامه‌سازی رو به زوال رسانه ملی. واقعا یعنی فکری برای برنامه‌سازی درست ندارید. دوستان عزیز! شما حق ندارید به هر کسی اجازه دهید روبه‌روی دو انسان هموطن به هر شکل و ترتیبی قرار بگیرد و بعد مسخره‌شان کنید [اسکولشان بفرمایید]. به خدا زشته، به خدا بده، تو رو خدا از برنامه‌سازی دست بردارید که هرچه ما تلاش می‌کنیم برای برنامه فاخر، شما همه‌چیز را زیر سوال می‌برید.

ایرج ملکی کیست؟

کاندیداشدن برای انتخابات مجلس

این روزها، اما نام ایرج ملکی بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است.
ایرج ملکی این روز‌ها به عنوان نامزد انتخاباتی نام‌نویسی کرده است تا نماینده مجلس کرمانشاه شود و تایید صلاحیت هم شده است.


بیشتر بخوانید: میرزا رضا کرمانی کیست؟


نامزدی ایرج ملکی در انتخابات درست مانند ویدیوهایش به شکلی کمدی ناخواسته شده است. (کمدی ناخواسته به فیلم‌های گفته می‌شود که بسیار جدی ساخته شده‌اند و اصلا در ژانر کمدی نیستند، اما بر خلاف قصد سازندگان مخاطب را به خنده وا می‌دارد.)

ایرج ملکی کیست؟

ایرج ملکی کیست؟

از کارگردانی تا سودای ریاست‌جمهوری

گویا ایرج ملکی در سر رویا‌های بلندی دارد تا جایی که امروز در گفت‌وگویی از سودای خود برای ریاست‌جمهوری هم پرده برداشت.

در گفت‌وگویی تصویری بعد از تایید صلاحیتش برای کاندیداتوری مجلس گفت: من همیشه دغدغه فرهنگی و فرهنگسازی داشتم و ویدئو‌هایی ساختم که ثابت می‌کنه همیشه دغدغه مردم را داشته‌ام.

او در این گفت‌گو می‌گوید: چرا نباید تایید صلاحیت می‌شدم؟ از لحاظ فنی و اجتماعی تجارب لازم را برای کار کردن در مجلس دارم. ثابت نگه داشتن قیمت‌ها اولین هدف من بعد از نشستن روی صندلی مجلس است. شاید روزی رئیس جمهور هم شدم، در آن زمان مَنیتی ندارم و فقط مسئولیتم بیش‌تر می‌شود.

ایرج ملکی کیست؟
ایرج ملکی کیست؟
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انتخابات مجلس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
0
به نظربنده ملکی یا مرحوم ططری خیلی خیلی از نماینده های فعلی مجلس سرترهستند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان