تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

محمود واعظی: روحانی را به خاطر شجاعت و حرف‌های سیاسی‌اش رد کردند

محمود واعظی گفت: درباره ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان؛ به نظر من خیلی اتفاق عجیبی است، در مجلس خبرگانی که از حالا معلوم است اکثریت آن‌ها یک تفکر را دارند، سه تا چهار تفکر غیر از خودشان را هم نپذیرفتند.

محمود واعظی: روحانی را به خاطر شجاعت و حرف‌های سیاسی‌اش رد کردند

رویداد۲۴ قطعا آقای روحانی را به خاطر صلاحیت علمی و موضوعات تخصصی رد نکردند، بلکه به خاطر شجاعت و حرف‌های سیاسی که حرف‌های مردم است، رد کردند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیشین در پاسخ به این سوال که روند مشارکت مردم در انتخابات را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: اعتقادمان بر این است که برای تحول در کشور، اصلاح و تغییر هیچ راهی غیر از مشارکت بالای مردم وجود ندارد. مشارکت بالای مردم، مشارکت در امور سرنوشت خودشان است. از طرف دیگر شورای نگهبان، وزارت کشور، دولت و همه این‌ها باید زمینه‌ای فراهم کنند تا مردم به آینده‌شان امیدوار باشند و بدانند که اگر رأی دهند و بیایند، صندوق رأی می‌تواند همه مسائل را حل کنند.

به گزارش ایلنا، بخش‌هایی از گفت و گوی واعظی را در ادامه می‌خوانید:

در حال حاضر در نظرسنجی‌ها میزان مشارکت بسیار پایین است. در کل کشور حدود ۳۰ درصد است، امیدواریم شرایط خوبی را به وجود بیاورند، اما شورای نگهبان آن کاری که باید می‌کرد را نکرد.

خیلی از کسانی که می‌توانستند در انتخابات بیایند و مردم را سر صندوق‌های رأی بیاورند، الان نیستند. امیدوارم فضای مناسبی به وجود بیاید و مردم بیشتر بیایند.

درباره ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات مجلس خبرگان؛ به نظر من خیلی اتفاق عجیبی است، در مجلس خبرگانی که از حالا معلوم است اکثریت آن‌ها یک تفکر را دارند، سه تا چهار تفکر غیر از خودشان را هم نپذیرفتند. قطعا آقای روحانی را به خاطر صلاحیت علمی و موضوعات تخصصی رد نکردند، بلکه به خاطر شجاعت و حرف‌های سیاسی که حرف‌های مردم است، رد کردند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمود واعظی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
شجاعت، حسن روحانی؟
لطفا درج کنید ،سپاسگزارم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
این کادر برای چیست ؟برای اینکه خلایق یک ربع متن مودبانه تایپ کنند و بعد جلو ارسالش را ببندید ؟
لطفا درج کنید ،سپاسگزارم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
این کادر برای چیست ؟برای اینکه مردم با خود سانسوری یک ربع متن مودبانه تایپ کنند و جلو ارسالش را ببندید ؟ یعنی واقعا" از اینکه خش روح و روان خلایق شوید ،احساس خوبی می کنید ؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان