تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

افراد موفق پیش از خواب چه می‌کنند؟

مسلم است که میان افراد موفق و ناموفق تفاوت‌هایی وجود دارد حتا در مورد خوابیدن. اگر شما هم می‌خواهید روزی را مانند افراد موفق تجربه کنید باید کارهایی را اجام دهید.

افراد موفق پیش از خواب چه می‌کنند؟

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: اگر می‌خواهید روز خوبی را آغاز کنید روزی که در آن تمام انرژی خود را در حد بالا در اختیار دارید و می‌توانید با کمک آن به کار‌های خود به بهترین شکل سروسامان دهید نیاز به انجام کار‌هایی دارید. البته انتخاب با خودتان است شما می‌توانید تادیرهنگام بیدار بمانید و با استرس و فکر‌های ناهنجار هم به خواب روید.

چگونه صبح خود را مانند افراد موفق آغاز کنید؟

خوردن صبحانه

هرگز فراموش نکنید خوردن یک صبحانه سالم و مقوی می‌تواند روز شما را به‌کلی تغییر دهد. صبحانه فرایند مغز را تسریع می‌بخشد، در تعادل وزن به شما کمک می‌کند و در درازای روز سبب می‌شود انرژی خوبی برای انجام کار‌ها داشته باشید. پس هرگز از صبحانه صرف‌نظر نکنید آن هم به دلیل داشتن شتاب و عجله. اگر معمولا این‌گونه می‌شود تلاش کنید از شب پیش برای صبحانه روز بعد فکر کنید و مقدمات آن را فراهم کنید تا نخواهید وقت زیادی صرف آن کنید.

آماده‌کردن لباس

مانند افراد موفق همیشه لباس‌ها وسایل مورد نیازتان برای روز بعد را در نقطه‌ای از خانه مرتب و آماده کنید. با دقت همه چیز را بررسی کنید تا برای روز بعد آماده باشید. اگر شمار وسایلی که باید با خود همراه داشته باشید زیاد است و امکان فراموشی یک یا چند مورد وجود دارد می‌توانید چک‌لیست تهیه کنید. مورد مهم دیگر در مرود کلید‌های خانه است آن‌ها را همیشه در جای روشن و مشخصی قرار دهید تا برای پیداکردن آن‌ها وقت خود را هدر ندهید.


بیشتر بخوانید: این قانون زندگیتان را تغییر می‌دهد


اندیشیدن برنامه‌ریزی  درباره کار‌های فردا

به گزارش رویداد۲۴ یکی از کار‌های مهم و اساسی که می‌تواند با اندک زمان روز شما را بسازد برنامه‌ریزیست. در ابتدا فردا و کار‌هایی که باید در آن انجام دهید را در ذهن خود مرور کنید سپس یک برنامه روزانه تهیه کنید این کار سبب می‌شود ذهن شما برای انجام کار‌ها آماده باشد و بهتر عمل کند. توجه داشته باشید برنامه‌ریزی می‌تواند استرس شما را برای روز بعد از بین ببرد چراکه شما می‌دانید باید چه کنید و برای آن آماده‌اید و زمان‌بندی کرده‌اید. 

افراد موفق پیش از خواب چه می‌کنند؟ 

مطالعه کنید

هر اندازه هم خسته‌اید اجازه ندهید توان مطالعه حتا برای ۱۵ دقیقه از شما گرفته شود. اجازه دهید مطالعه خواندن کتاب بخشی از زندگی و خو‌ها و عادات شما شود. اگر خود را به این کار عادت دهید و به‌راستی به آن خو بگیرید هرگز نمی‌توانید بدون آن سر کنید. مطالعه باید بخشی از وجودتان شود. به سال نو هم نزدیک می‌شویم تلاش کنید مطالعه و کتاب بخشی از اهداف شما در سال نو باشد.

زمان خواب منظم داشته باشید

یکی از کار‌هایی که افراد موفق می‌کنند این است که در ساعت مشخصی به رختخواب می‌روند؛ بنابراین شما هم از همین قانون پیروی کنید. می‌توانید پیش از خواب دوش آب گرم بگیرید بدن و خود را ریلکس کنید و بخوابید. اگر زود به رختخواب بروید، صبح زود بیدار می‌شوید و در نتیجه بدنی تن‌درست خواهید داشت. دانش پزشکی ثابت کرده است افرادی که در ساعات ۵ تا ۱۱ شب خواب هستند راندمان بهتری دارند ضمن این‌که ذهنشان هم بهتر کار می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان