تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

معرفی بهترین فیلم‌های پارک ژوراسیک

فهرستی از محبوب‌ترین فیلم‌های دایناسوری را که از نظر مخاطبان فوق‌العاده هستند در این مطلب تهیه کرده‌ایم.

معرفی ۱۰ مورد از محبوب‌ترین فیلم‌های دایناسوری

رویداد۲۴ سیما صابری: فیلم‌های دایناسوری این روزها طرفداران خاص خود را دارد. جایی که موجودات عظیم الجثه و داستان‌های جذابی را پیش چشم بیننده به تصویر می‌کشند. ما فهرستی از محبوب‌ترین فیلم‌های دایناسوری را که از نظر مخاطبان فوق‌العاده هستند در این مطلب تهیه کرده‌ایم.

پارک ژوراسیک (۱۹۹۳) اسپیلبرگ 

این فیلم کلاسیک به عنوان محبوب‌ترین فیلم دایناسور در تمام دوران در نظر گرفته می‌شود که دارای جلوه‌های ویژه عالی، داستانی هیجان انگیز و صحنه‌های نمادین و پر از شگفتی است که بیش از دو دهه آن را به محبوب‌ترین فیلم تبدیل کرده است.

دنیای گمشده: پارک ژوراسیک (۱۹۹۷) The Lost World: Jurassic Park

این فیلم دنباله‌ای برای پارک ژوراسیک اصلی است که بسیار از سوی طرفداران مورد توجه قرار گرفته است. این فیلم شامل گونه‌های دایناسور جدید، سکانس‌های اکشن هیجان ‌انگیز و بازگشت شخصیت جف گلدبلوم، و دکتر ایان مالکوم است.

معرفی ۱۰ مورد از محبوب‌ترین فیلم‌های دایناسوری

دنیای ژوراسیک (۲۰۱۵)

این فیلم یک موفقیت بزرگ برای فرنچایز بود و بیش از 1.6 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم شخصیت‌های جدید، دایناسورهای جدید و محیط پارک جدیدی را معرفی کرد که مخاطبان در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (۲۰۱۸)

این فیلم که دنباله دنیای ژوراسیک ۱ است، داستان را در مسیری تاریک‌تر با تهدیدی جدید برای دایناسورها و یک ماموریت برای نجات آن‌ها پیش می‌برد. همچنین فیلم دارای برخی از خیره‌کننده‌ترین جلوه‌های بصری فیلم‌های دایناسور تا به امروز است.

معرفی ۱۰ مورد از محبوب‌ترین فیلم‌های دایناسوری

سرزمین قبل از زمان (۱۹۸۸)

این انیمیشن کلاسیک داستان دایناسور جوانی به نام لیتل فوت را روایت می‌کند که برای یافتن خانواده‌اش راهی سفر می‌شود. داستان فیلم یک داستان دلگرم کننده است که برای نسل‌ها به محبوب‌ترین انیمیشن دوستداران فیلم‌های ژوراسیک تبدیل شده است.

دایناسور (۲۰۰۰)

این انیمیشن دیزنی داستان دایناسور جوانی به نام آلادار را روایت می‌کند که پس از تخریب یک شهاب سنگ زیستگاه خانواده ‌اش باید خانه جدیدی پیدا کند. ویژگی‌های بصری خیره کننده این فیلم از هر نظر آن را تبدیل به یکی از برترین فیلم‌های ژوراسیک می‌کند.

گودزیلا (۲۰۱۴)

گودزیلا در حالی که صرفاً یک فیلم دایناسور نیست، یک موجود خزنده غول‌پیکر است که دهه‌ها تخیل تماشاگران را به خود جلب کرده است. این اثر هنری از یکی از کارگردانان مطرح ژوراسیک به نام فرنچایز دارای جلوه‌های ویژه خیره‌کننده و داستانی هیجان‌انگیز است که شما را مقابل تلویزیون میخکوب می‌کند.

معرفی ۱۰ مورد از محبوب‌ترین فیلم‌های دایناسوری

کینگ کنگ (۲۰۰۵) اثر پیتر جکسون

یکی دیگر از فیلم های موجود درباره غول پیکرها کینگ کونگ، گوریل عظیم الجثه‌ای است که دستگیر شده و به شهر نیویورک آورده می‌شود. این فیلم دارای یک داستان کلاسیک است که بارها بازگو شده است، اما این نسخه یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید.

عصر یخبندان: طلوع دایناسورها (۲۰۰۹)

این انیمیشن بخشی از مجموعه محبوب عصر یخبندان است و شخصیت‌های دوست داشتنی همچون دیگو و سید را در سفری برای نجات تخم‌های ربوده شده سید از دنیای دایناسورها به نمایش می‌گذارد. این فیلم یک فیلم سرگرم کنند و پرمخاطب است که برای تمام خانواده عالی است و اگر تاکنون آن را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اول از این فیلم شروع کنید.

قدم زدن با دایناسورها (2013)

این فیلم بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوب بی‌بی‌سی به همین نام ساخته شده است و دارای تصاویری خیره‌کننده است که دایناسورها را زنده می‌کند. فیلم داستان دایناسور جوانی به نام پاچی را روایت می‌کند که باید جایگاه خود را در جهان پیدا کند و در طول مسیر بر چالش‌های متعددی غلبه کند.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان