تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

امام جمعه تبریز: رژیم صهیونسیتی به دنبال خروج از بحران و تغییر زمین بازی است

سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه تبریز با اشاره به حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: جنایت اخیر نقض اصول بوده و نه تنها یک جنایت بلکه یک جرم آشکار است.

آل هاشم امام جمعه تبریز

رویداد۲۴ مهر نوشت: امام جمعه تبریز با اشاره به حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: جنایت اخیر نقض اصول بوده و نه تنها یک جنایت بلکه یک جرم آشکار است.

آیت‌الله سید محمد علی آل‌هاشم صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر تبریز در مصلی امام خمینی (ره) اظهار کرد: عید فطر را به همه برادران و خواهران و همچنین کشور‌های همسایه مخصوصاً مسلمانان جمهوری آذربایجان و ترکیه و همه امت اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: عید فطر برای بندگانی که یک ماه روزه گرفتند، جایزه‌های الهی دارد که از جمله آن‌ها کسب رضایت، خشنودی و مغفرت خداوند است.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: جایزه دیگر عید فطر این است که خدا به بندگان می‌گوید هر آنچه که امروز برای دنیا و آخرت خود می‌خواهید، استجابت می‌کنم.

آل هاشم در رابطه با مهمترین جایزه الهی در عید فطر گفت: مهمترین جایزه پوشاندن گناهان و معاصی بندگانی است که یک ماه به امر خدا لبیک گفته و روزه گرفتند.


بیشتر بخوانید:سخنرانی رهبر انقلاب در عیدفطر؛ اسرائیل تنبیه خواهد شد


نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی یادآور شد: از مردم عزیز تبریز و آذربایجان تشکر می‌کنم که هفته گذشته در راهپیمایی روز قدس غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: تشکر دیگری از مردم دارم که در برنامه‌های ماه رمضان از جمله شب‌های قدر، اعتکاف و دیگر برنامه‌ها حضور باشکوهی داشتند.

وی با اعلام اینکه هفته آینده روز ارتش را داریم و این روز را به همه ارتشی‌ها تبریک عرض می‌کنم، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بدنه ارتش را خوبی شناخته بود، آن روزی که دشمنان می‌خواستند ارتش را نابود کنند تنها کسی که مقاومت کرد، حضرت امام (ره) بود.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: همافران ارتش در روز ۱۹ بهمن ۵۷ با بیعت خود با امام کمر دشمن را شکستند.

وی گفت: ما به این عزیزان آفرین می‌گوئیم که در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به انقلاب و امام و مردم عزیز نشان دادند و ۴۸ هزار شهید تقدیم کردند و رهبر معظم انقلاب ارتش را شجره طیبه و ارتش حزب الله نامیدند.

وی با اعلام اینکه روز ۱۳ فروردین حساب جدیدی از جنایت صهیونیست‌ها در دمشق با حمله نظامی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق باز شد، افزود: حمله به کنسولگری کشوری دیگر در خاک کشوری دیگر بدعتی جدیدی است.

وی اظهار کرد: جسارت رژیم جعلی برای ارتکاب این جنایت، ریشه در قدرت نظامی آن ندارد چرا که سفارتخانه‌های هر کشور بی‌دفاع‌ترین محدوده قلمرو هر کشور محسوب می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان متذکر شد: شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و عدم تحقق اهداف سه گانه مبنی بر اشغال غزه، نابودی حماس و آزادی اسرا سبب شده تا تل‌آویو با بحران عمیقی مواجه شود.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی اکنون با مخمصه‌ای به نام فروپاشی تدریجی مواجه شده است و این رژیم به دنبال خروج از بحران و تغییر زمین بازی است و جنایت اخیر با همین هدف صورت گرفت.

آل هاشم در پایان گفت: جنایت اخیر نقض اصول بوده و نه تنها یک جنایت بلکه یک جرم آشکار است و وقتی از جرم صحبت می‌کنم پس مجازات مجرم نیز لازم است و رهبر انقلاب فرمودند رژیم صهیونسیتی از این جنایت پشیمان خواهد شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان