تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

ورزشکار ایرانی بخاطر تخلفش از روس‌ها کتک خورد؟

علی هیبتی مبارز ایرانی هنر‌های رزمی ترکیبی MMA، در کشور روسیه حرکت غیرورزشی را برای زودتر بیرون رفتن زنی که در وسط زمین در حال اعلام مسابقه بود، انجام داد که با حاشیه‌های بسیار زیادی همراه بود.

ورزشکار ایرانی بخاطر تخلفش از  روس‌ها کتک خورد!

رویداد۲۴ رسانه ها با انتشار ویدئوی زیر نوشتند: هیبتی با پایان مسابقه و خروج از رینگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت مورد ضرب شتم قرار گرفت.

اما بعدا برخی از منابع اعلام کردند که این ویدئو که در فضای مجازی با عنوان کتک خوردن علی هیبتی از تماشاگران روس دست به دست شد صحت ندارد و مربوط به درگیری بین دو شرکت کننده دیگر این مسابقه است. و ادعای محرومیت وی صحت ندارد.

دقایقی بعد از مسابقه علی هیبتی بین حریف علی هیبتی و فرد دیگری از بیرون آغاز می‌شود و ویدیو‌های زیادی از زوایای دیگر آن منتشر شده است. آن فرد نبی نبیف مبارز دیگر این مسابقات که در بعضی منابع گفته شده او مادام‌العمر، محروم شده‌است.  

البته حرکت غیر اخلاقی علی هیبتی برای خروج یک زن از رینگ مسابقه صحت داشته که با عذرخواهی وی به نظر می رسد فیصله یافته باشد.

منبع: تابناک
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسابقات ورزشی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
0
6
خوب کردنش . بچه پررو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
4
2
روس ها بار دیگر نشان دادن که چقدر وحشیاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
3
به این میگن غیرتمندی روی زن هموطن. نه اینجا که زن خاذجی امنیت داره و زن و دختر ایرانی یه ورزشگاه بره باید با هزارجور توهین روبه رو بشه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان