تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

پس از امتناع هیبتی، بوکسور ایرانی در کنار مجری زن عذرخواهی می‌کند

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی وایرال شد که نشان می‌داد یک بوکسور ایرانی به نام علی هیبتی در مسابقات MMA روسیه به مجری زن مسابقه لگد می‌اندازد.

علی هیبتی

رویداد۲۴ علی هیبتی بوکسور مقیم روسیه که برای مبارزه با حریف خود «آرکادی اوسپیان» وارد قفس شده بود، با انجام این حرکت غیر اخلاقی، از سوی سازمان هاردکور روسیه به طور مادام‌العمر از مسابقات روسیه محروم شد. این رفتار هیبتی، با عصبانیت تماشاگران و ضرب و جرح او در پایان مسابقه همراه بود.

هیبتی در راند اول، ناک‌اوت شد و باخت.


بیشتر بخوانید: ورزشکار ایرانی بخاطر تخلفش از روس‌ها کتک خورد؟


طبق روایت‌ها، بعد از حرکت جنجالی هیبتی در رینگ از او خواسته شد تا عذرخواهی کند، اما او حاضر به انجام این کار نشد. با این حال او ساعاتی پس از مسابقه در کنار مجری زن ایستاد و از او عذرخواهی کرد.

این ورزشکار ایرانی متولد استان چهارمحال بختیاری است. او در کشور روسیه لیسانس خود را در رشته هوافضا گرفت و پس از آن به مدت ۴ سال در آلمان زندگی کرد و به تحصیل پرداخت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
12
64
بله یادگرفتید غیرتشون رو زنشون اینجوریه نه رو مو و ادابازی ها!!! هیچ جا مثل ما زنان و دختران خودشون رو تحقیر نکردن که موهاشونو تو خیابون بکشن، ازشون اخاذی کنن، دست روشون بلند کنن حلوی پدر و مادر و همسر و راحت فیلم و عکسشون رو ببدن برای پرونده
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان