تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

دبیر: عملکرد مالی فدراسیون کشتی با دوره گذشته قابل مقایسه نیست

علیرضا دبیر در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی گفت: به لطف خدا عملکرد مالی ما در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان بوده است که بیشترین عملکرد مالی در بین فدراسیون‌ها محسوب می‌شود و بی سابقه بوده است.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی

رویداد۲۴ تسنیم نوشت: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی از صبح امروز یکشنبه (۶ خردادماه) با حضور محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع گفت: به لطف خدا عملکرد مالی ما در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان بوده است که بیشترین عملکرد مالی در بین فدراسیون‌ها محسوب می‌شود و بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: نسبت به سال ۱۴۰۱ ما ۷۵ درصد رشد داشته ایم که این یک دستاورد بزرگ برای کشتی کشور محسوب می‌شود و خدا را از این بابت شاکریم.

دبیر تصریح کرد: بخش مهم این دستاورد این بوده که تنها یک چهارم بودجه فدراسیون در سال ۱۴۰۲ از طریق وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی افزود: عملکرد همکاری‌های استانی در مجموع ۱۴۰ میلیارد تومان بوده که این نیز یک رکورد محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد عملکرد مالی لیگ کشتی نیز گفت: عملکرد سازمان لیگ ۱۳۳ میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است.


بیشتر بخوانید: ابراز خرسندی دبیر از پیام آیت‌الله خامنه‌ای درباره کشتی؛ نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است


دبیر تصریح کرد: سال ۹۸ به اتحادیه جهانی بدهکار بودیم، اما در حال حاضر از این اتحادیه پیش هستیم.

وی اظهار داشت: برای دومین سال متوالی برای قهرمانان کشتی در رقابت‌های جهانی پاداش و حقوق ماهیانه درنظر گرفتیم که این مبلغ در سال ۱۴۰۲ رشد داشت و ما به ترتیب به مدال آوران طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۳۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش نقدی و ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان حقوق ماهیانه پرداخت کردیم. ضمن اینکه در نوبت‌های مختلف نیز پاداش‌های چند صد میلیون تومانی به آن‌ها اهداء شد.

رئیس فدارسیون کشتی گفت: عملکرد مالی فدراسیون با دوره گذشته قابل مقایسه نیست و ما پیشرفت بسیار زیادی داشته ایم، هرچند که معتقدیم در بودجه بندی به کشتی با توجه به قهرمانی‌ها و مدال آوری هایش نگاه لازم نشده است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما