تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۵

ارائه وام ضروری به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان/ صدور کارت های دانشجویی چند منظوره در استان ها

قنبری؛ معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد:یکی از اقدامات مفید برای دانشجویان ارائه وام ضروری به آن ها است که این وام با همکاری دانشگاه فرهنگیان و صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان متقاضی پرداخت می شود.لازم به ذکر است دانشجویان می توانند در نیمه دوم هر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
رویداد۲۴قنبری؛ معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد:یکی از اقدامات مفید برای دانشجویان ارائه وام ضروری به آن ها است که این وام با همکاری دانشگاه فرهنگیان و  صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان متقاضی پرداخت می شود.لازم به ذکر است دانشجویان می توانند در نیمه دوم هر ماه  نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود:یکی دیگر از فعالیت های دانشگاه فرهنگیان در حوزه معاونت دانشجویی صدور کارت های دانشجویی چند منظوره از طریق خود استان ها است وهردانشجو می تواند از طریق استان خود این کارت را دریافت کند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در ادامه گفت: ارائه مواد غذایی ماندگار و تنوع آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در این خصوص به شرایط فصلی ،ظرفیت اعتبار دانشجویان و کمیت و کیفیت توجه ویژه ای می شود.

قنبری با اشاره به نصب گیت تردد در خوابگاه های دانشجویی اضافه کرد:آیین نامه سکونت و تردد سراهای دانشجویی در همه استان ها در حال اجرا است تا دانشجویان بتوانند به صورت الکترونیکی ورود  و خروج خود را ثبت کنند.
منبع: میزان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان