تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۵

راهکار پرسپولیس برای منصرف کردن انصاری از رفتن به تیم چینی

پرسپولیسی‌ها وضعیت خوبی در لیگ دارند اما از دست دادن چند مهره، برانکو را نگران کرده است.
رویداد۲۴- پرسپولیسی‌ها وضعیت خوبی در لیگ دارند اما از دست دادن چند مهره، برانکو را نگران کرده است.

پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و در ظاهر همه چیز آماده است تا این تیم قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد. اما شرایط نیم فصل دوم پرسپولیس با وضعیت نیم فصل متفاوت خواهد بود. احمد نورالهی و امید عالیشاه دو بازیكنی بودند كه اخیرا تصمیم گرفته اند از پرسپولیس جدا شوند و به تراكتورسازی بروند تا خدمت سربازی خود را بگذرانند.
اما در كنار این دو نفر، محمد انصاری هم ممكن است از پرسپولیس جدا شود. انصاری از تیم چینی پیشنهاد دارد و پول زیادی كه نصیبش می‌شود، وسوسه‌اش كرده تا به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. اما پرسپولیسی‌ها نمی‌خواهند در این وضعیت، انصاری هم تنهایشان بگذارد. به همین دلیل به فكر افتاده اند تا مانع جدایی این بازیكن شوند.
راهكاری كه باشگاه پرسپولیس به آن فكر می‌كند، دادن پول بیشتر به محمد انصاری است. پرسپولیسی‌ها به انصاری قول داده اند در صورتی كه پیشنهاد تیم چینی را رد كند و در پرسپولیس بماند، پولی بیشتر از رقم ثبت شده در قراردادش به او پرداخت خواهند كرد. این همان راهكاری بود كه در اولین سال درخشش مهدی طارمی به ذهن مدیران باشگاه پرسپولیس رسید و در حالی كه این بازیكن یكی از بهترین گلزنان آن فصل بود، رقمی حدود 150 میلیون تومان قراردادش بود كه اصلا با دیگر مهاجمان گلزن لیگ قابل مقایسه نبود. بنابراین باشگاه پرسپولیس در آن فصل قرارداد طارمی را دو برابر كرد تا این بازیكن هوای رفتن به سرش نزند.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان