تاریخ انتشار: ۲۲:۳۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۵

جزییات دیدار یلدایی حجت‌الاسلام کروبی با خانواده

حسین کروبی با اشاره به ملاقات هفتگی خود با حجت‌الاسلام مهدی کروبی گفت: به صورت اتفاقی زمان ملاقات سه‌شنبه‌های خانواده با پدرم با شب یلدا تقارن پیدا کرد، برای همین اعضای خانواده به همراه نوه‌ها و عروس‌ها به دیدار پدر رفتیم.

رویداد۲۴-حسین کروبی  با اشاره به ملاقات هفتگی خود با حجت‌الاسلام مهدی کروبی گفت: به صورت اتفاقی زمان ملاقات سه‌شنبه‌های خانواده با پدرم با شب یلدا تقارن پیدا کرد، برای همین اعضای خانواده به همراه نوه‌ها و عروس‌ها به دیدار پدر رفتیم.

او در مورد وضعیت جسمانی مهدی کروبی گفت: خوشبختانه پدرم از لحاظ جسمانی در وضعیت خوبی است، حدود دو ماه پیش به دلیل عارضه کمر، ایشان را به بیمارستان لاله بردیم و پزشک گفت باید تحت عمل جراحی قرار بگیرند اما بعد از معاینه و عکس‌ها گفته شد که نیازی به عمل نیست و باید یک ماه به صورت مطلق استراحت داشته باشد در این یک ماه پدر حتی نمازشان را هم به صورت خوابیده اقامه می‌کردند.

کروبی یادآور شد: حدود ۱۵ روز است که پدرم پیاده‌روی خود را آغاز کرده اما نماز خود را به صورت نشسته می‌خواند، خوشبختانه وضعیت جسمانی او از هر لحاظ امیدوارکننده بود.

او در مورد اظهارات صورت گرفته مبنی بر آمادگی محاکمه و حتی اعدام محصوران گفت: در این مدت صحبت‌های برخی ائمه جمعه و مسئولان در خصوص محاکمه به گوش پدر رسیده است طرح این مسائل در حالی است که پدرم بار‌ها نه تنها آمادگی خود را برای محاکمه اعلام کرده بلکه خود ایشان این درخواست را داشته است.

او ادامه داد: در ملاقات شب یلدا با پدرم در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در سال آینده و ضرورت وحدت و انسجام اصلاح‌طلبان هم سخن گفتیم.

حسین کروبی در مورد بحث‌های مربوط به حزب اعتماد ملی گفت: پدر از برخی خبرهای رسانه‌ها در خصوص اختلاف‌های درون حزب اعتماد ملی اطلاع داشتند و همانگونه که آن شب مطرح شد؛ معتقدم ایشان اگر بیرون بودند هیچ‌گاه نمی‌گذاشتند اختلاف‌نظر‌ها به اینجا برسد.

وی درباره واکنش حجت‌الاسلام کروبی نسبت به استعفای منتجب‌نیا گفت: ایشان در این مورد سکوت کردند و تصمیم‌گیری را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار کردند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان