تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۵

ویسی: نفت دنبال وقت‌کشی و متشنج کردن جو بازی بود/ گل زدیم اما داور قبول نکرد

عبدالله ویسی گفت که نفتی‌ها به دنبال متشنج کردن جو بازی بودند.
رویداد۲۴-عبدالله ویسی گفت که نفتی‌ها به دنبال متشنج کردن جو بازی بودند.
عبدالله ویسی سرمربی سپاهان پس از شكست تیمش مقابل نفت تهران در نیمه نهایی جام حذفی گفت: اتفاقات این بازی به نفع ما رقم نخورد و در نهایت شکست خوردیم. این همه هوادار به ورزشگاه آمده بودند که پیروزی ما را ببینند، اما باختیم و شرمنده آنها شدیم.
سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه علی دایی اعتراض زیادی به مسائل داوری داشت و چه صحبتی در این خصوص دارد، گفت: من صحبتی در خصوص مسائل داوری ندارم و قضاوت در این خصوص را به عهده کارشناسان داوری و مردم می‌گذارم.
ویسی با اشاره به وقت‌کشی نفتی‌ها گفت: هر بار که داور به نفع ما خطا اعلام می‌کرد، نفتی‌ها سه چهار دقیقه وقت بازی را می‌کشتند. این کار اصلاً خوب نبود و آنها در کل بازی دنبال متشنج کردن جو بازی بودند.
سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا بازیکن باتجربه‌ای مثل شجاع خلیل‌زاده در آن شرایط باید رفتاری از خودش نشان بدهد که داور او را اخراج کند، اظهار داشت: به هر حال فشار بازی خیلی زیاد بود و ما هم مقابل تماشاگران‌مان یک بر صفر عقب بودیم.
ویسی در مورد اینکه نفتی‌ها به قضاوت داور مسابقه اعتراض داشتند، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم خیلی وارد مسائل داوری شوم، اما با آن وقت‌کشی نفتی‌ها، داور باید 15 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت. ضمن اینکه ارسال حسین فاضلی که دروازه‌بان نفت آن را بیرون کشید، صددرصد از خط دروازه رد شده بود و داور باید اعلام گُل می‌کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان