تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵

اطلاعات تازه مرکز مدیریت راه های کشور درباره شرایط جاده‌ها

برخی مسیرهای بین شهری کشور همچنان مسدود است ولی تردد در اکثر جاده‌ها جریان دارد.
رویداد۲۴-برخی مسیرهای بین شهری کشور همچنان مسدود است ولی تردد در اکثر جاده‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان راهداری کشور اعلام کرد:​ بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع که پیشتر ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به ‌روال عادی در جریان است.

در اطلاعیه ای این سازمان آمده است: طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1842 تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری، نسبت به روز قبل 21.2 درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 16.5 درصد ، اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته است.

هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای دارای بیشترین تردد طی 24 ساعت گذشته شامل آزادراه کرج - تهران و بالعکس، آزادراه کرج - قزوین و بالعکس و کرج- ماهدشت در استان البرز و تهران - پاکدشت و بالعکس، تهران-شهریار، ساوه-تهران و تهران - قم در استان تهران می باشند.

بنا بر گزارشهای میدانی، از غروب دیشب تعداد زیادی از هموطنانمان در جاده های برفی کشور گرفتار شده‌اند. جاده فیروزکوه یکی از مسیرهایی بود که از غروب دیروز تا پاسی از شب گذشته شاهد ترافیک شدید و توقف چند ساعته بیش از هزار دستگاه خودرو بود.

مسئولان شهرستان فیروزکوه شب گذشته با تشکیل جلسه ستاد بحران، مسافران در راه مانده را به مساجد، مراکز دولتی و مدارس این شهرستان منتقل کردند تا مسیر برای تردد باز شود.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان