تاریخ انتشار: ۰۱:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

شلیک ممتد پدافند در غرب تهران

ساعت ۲۳:۵۲ پنجشنبه شب، بعد از دو صدای مهیب، برای چندین دقیقه صدای شلیک ممتد پدافند در غرب تهران شنیده شد.

شلیک ممتد پدافند در غرب تهران

رویداد۲۴| براساس مشاهدات ایرنا، آتش شلیک پدافند در بزرگراه آزادگان، حوالی منطقه ۲۲ و احمدآباد مستوفی قابل رویت بود و برای دقایقی صدای پدافند به گوش می رسید.

پنجشنبه شب صداهایی در حوالی ملارد هم شنیده شد، اما فرماندار این شهر گفت: هیچ انفجاری در شهرستان ملارد و روستای بیدگنه نداشتیم.

به گفته آقای تقوی، صدای شنیده شده در محدود بیدگنه مربوط به تست سامانه پدافند بوده و هیچ حادثه امنیتی گزارش نشده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
بنیامین سرآشپز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
چند وقته صدا انفجار نشنیدم
افسرده شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
با بستن اینترنت و تنگه این درگیری‌ها را رقم زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۱۸
0
0
اگر اینترنت و تنگه باز نشه، احتمال شروع شدن بمبارون سنگین نهران هست، چندین هزار تن بمب میریزن تو تهران.
نظرات شما
captcha