تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

پیام ضرغامی پس از گفت‌و‌گو با بهاره افشاری

ضرغامی نوشت: باید حرف‌های حق نسل معترض را شنید و به اشتباهاتمان اعتراف کنیم.
پیام ضرغامی پس از گفت‌و‌گو با بهاره افشاری

پیام ضرغامی پس از گفت‌و‌گو با بهاره افشاری

رویداد۲۴| عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما، در پیامی در واکنش به گفت و گوی اخیرش با بهاره افشاری در مورد محدودیت‌های موجود در صداوسیما نوشت: «گفت‌وگوی من با بهاره افشاری میتواند الگو و پایلوت مواجهه‌ی رسانه‌ای دو نسل با یکدیگر باشد.»

او افزود: «قدم اول، شنیدن نسل معترض بدون روتوسکوپی است! قدم بعدی، پذیرش حرف‌های حق آنان و اعتراف به اشتباهات است. قدم‌های بعدی جهاد تبیین در مورد عملکرد‌ها و انتقال تجربه‌ها به زبان آنهاست.»

پیام ضرغامی پس از گفت‌و‌گو با بهاره افشاری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۰۵
0
0
کلا حرف و حرف و حرف و شعار و شعار و شعار
جمهوری اسلامی کاری جز شعار دادن پوچ و توخالی بلد نیست
نظرات شما
captcha