تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶

نیمار غایب بزرگ ال‌کلاسیکو؟

ستاره برزیلی بارسلونا ممکن است به دلیل دست زدن برای داور در جریان بازی با مالاگا، ال‌کلاسیکو را از دست بدهد.
رویداد۲۴ستاره برزیلی بارسلونا ممکن است به دلیل دست زدن برای داور در جریان بازی با مالاگا، ال‌کلاسیکو را از دست بدهد.

به گزارش ساکرنت، بارسلونا شب گذشته (شنبه) در حالی که امیدوار بود با برتری برابر مالاگا اختلاف خود را با رئال مادرید در صدر جدول لالیگا کم کند، برابر این تیم شکست خورد و شانسش را برای قهرمانی تا حد زیادی از دست داد. 

در این دیدار نیمار با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و بعد از اخراج نیز به شکل طعنه آمیزی برای داور چهارم دست زد. با توجه به اینکه نیمار دو کارت زرد برابر مالاگا دریافت کرد، به طور معمول تنها یک بازی از همراهی تیمش محروم خواهد بود ولی داور چهارم بازی واکنش نیمار به کارت قرمز را نیز در گزارش خود آورده و قرار است این موضوع بررسی شود. به همین دلیل احتمال دارد نیمار بیش از یک جلسه محروم شود. اگر این اتفاق رخ بدهد، نیمار دیدار حساس در لاکلاسیکو را از دست خواهد داد.

این داور در ماه فوریه نیز همین گزارش را برای اخراج لوییس سوارس در کوپا دل ری نوشت که باعث شد این بازیکن اروگوئه‌ای دو جلسه محروم شود. باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار نیمار خواهد بود. 

بارسلونا در بازی بعدی خودش در خانه میزبان رئال سوسیداد است که نیمار در آن دیدار غایب خواهد بود. در ادامه بارسلونا باید به سانتیاگو برنابئو سفر کند و دیدار برگشت خود را برابر رئال مادرید برگزار کند. 

این اولین اخراج نیمار با پیراهن بارسلونا بود. همچنین اخراج شب گذشته نیمار اولین اخراج یک بازیکن از بارسلونا در لالیگا از اکتبر ۲۰۱۵ بوده است. نیمار پیشتر ۳ بار در سانتوس اخراج شده بود و یک بار نیز همراه تیم ملی فوتبال برزیل در درگیری با بازیکنان کلمبیا اخراج شد که باعث محرومیت ۳ جلسه‌ای این بازیکن گلزن شده بود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان