تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶

تبلیغات«جمنا» در سازمان تبلیغات اسلامی

گفتنی است این مراسم عصر امروز یکشنبه قرار است با سخنرانی «مرضیه وحید دستجردی» سخنگوی جمنا در خیابان ولیعصر- سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.
رویداد۲۴-گفتنی است این مراسم عصر امروز یکشنبه قرار است با سخنرانی «مرضیه وحید دستجردی» سخنگوی جمنا در خیابان ولیعصر- سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود. 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ در حالیکه طبق قانون نهاد و سازمان هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند حق تبلیغ برای یک نامزد و یا جناح خاص در انتخابات را ندارند اما اعضای نیروهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی، که با شروع فعالیت های انتخاباتی خود بیش از هر شعار دیگری بر روی «پایبندی به قانون» تاکید داشتند، طی چند ماه گذشته به بهانه های مختلف از ظرفیت های عمومی و بیت المال کشور برای تبلیغ نامزدهای خود استفاده کردند.
در تازه ترین این قانون شکنی ها از صبح امروز متنی برای برخی از «فعالین رسانه ای زن» ارسال شده که از آنها دعوت بعمل آمده تا در نشستی تحت عنوان؛ نشست هم اندیشی «کمیته ملی زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» و با حضور جمعی از بانوان اهل قلم و رسانه برگزار می‌گردد شرکت نمایید.
گفتنی است این مراسم عصر امروز یکشنبه قرار است با سخنرانی «مرضیه وحید دستجردی» سخنگوی جمنا در  خیابان ولیعصر- سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان