تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
در ادامه تعطیلی تمرین؛

اردوى امروز پرسپولیس روى هوا

در حالى که سرخپوشان باید در هفته بیست و نهم به مصاف ذوب بروند، اردوى پیش از بازى آنها هنوز نامشخص است.
رویداد۲۴-در حالى که سرخپوشان باید در هفته بیست و نهم به مصاف ذوب بروند، اردوى پیش از بازى آنها هنوز نامشخص است.

به گزارش "ورزش سه"، اختلافات شکل گرفته بین بازیکنان و مسوولان باشگاه بعد از دیدار برابر الهلال عربستان باعث تعطیلى تمرین این تیم شده است.


بازیکنان در بازگشت از عمان طى دو روز اخیر که برنامه تمرینى برانکو اعلام شده، در آن شرکت نداشته اند تا به دنبال دریافت مطالبات مالى خود باشند.


بر همین اساس روز گذشته نیز بازیکنان این تیم بعد از صحبت با یکدیگر به این نتیجه رسیدند که سیدجلال حسینى و ماهینى در جلسه با مسوولان تیم پیگیر این مساله باشند.


دو کاپیتان سرخپوشان و برانکو ایوانکوویچ روز گذشته در جلسه با على اکبر طاهرى، حمیدرضا گرشاسبى و ترکاشوند در این خصوص به گفتگو پرداختند اما بدون اینکه به نتیجه اى در خصوص مطالبات خود برسند ساختمان باشگاه را ترک کردند.


این اتفاق باعث شده تا تمرین امروز نیز با اما و اگر مواجه شود و اکنون سرخپوشان در انتظارند تا در صورت تحقق خواسته هاى خود در تمرین امروز حضور یافته و پس از آن راهى اردو در هتل المپیک شوند.


اکنون باید دید مسوولان باشگاه موفق خواهند شد این معضل عجیب را تا پیش از جدال برابر ذوب آهن برطرف کنند یا قهرمان لیگ با این اتفاق در آستانه دیدار حساس برابر الوحده با حاشیه بزرگى مواجه خواهد شد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان