تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

حمایت از رئیسی به سبک پناهیان

پناهیان با اشاره به اینکه رزومه برخورداری از مدیریت کلان به خوبی در کارنامه حجت‌الاسلام رئیسی قابل مشاهده است، عنوان کرد: سوابق حجت الاسلام رئیسی نشان می دهد که از مدیریت کلانی برخوردار هستند و این فرصت مهمی تا از فرد اصلح انقلابی حمایت شود.
رویداد۲۴_استاد حوزه و دانشگاه گفت:اهتمام به مسائل سیاسی یک وظیفه و تکلیف مهم دینی و اجتماعی است که نباید نسبت به آن غفلت ورزید.

 حجت الاسلام علیرضا پناهیان یکشنبه شب در جمع طلاب مدرسه معصومیه در قم، افزود:طلاب در برابر مسائل سیاسی باید به وظایف خود توجه داشته باشند و بدانند که این مسائل از تکالیف رایج اهمیت بیشتری دارد. 

وی خاطرنشان کرد: انتصاب مسئولان جامعه اهمیت زیادی دارد و باید در برابر آن احساس مسئولیت داشته باشیم چرا که فرهنگ و اخلاق در گرو توجه به انتصاب مسئولان شایسته است. 

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: اگر احساس مسئولیتی در مسائل سیاسی نباشد بر مسند نشستن مسئولان شایسته در کشور امکان ندارد. 

وی اظهارکرد: این دیدگاه و نگرش که دیگر تکالیف از رسالت های دیگر اهمیت بیشتری دارد یک دیدگاه اشتباهی است زیرا طبق فرمایشات امام راحل(ره) بصیرت افزایی و احساس مسئولیت در مسائل سیاسی لازمه جامعه اسلامی است. 

 پناهیان یادآور شد: بدون بصیرت افزایی و احساس تکلیف جامعه دچار لطمات جدی می شود از این رو باید به نگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم چرا که انتخابات سال جاری از اهمیت به سزایی برخوردار است و همین امر حساسیت بیشتری را نسبت به مسائل سیاسی نشان می دهد. 

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: ما در مرز روشنی قرار داریم و لکه تاریکی در آسمان سیاسی دیده نمی شود پس همه در جشن انتخابات شرکت می کنیم و به وظایف خود عمل می نمائیم.

وی تاکید کرد: وقتی رسانه های خارجی تا این حد به مسائل سیاسی و انتخابات ما توجه می کنند به معنای آن است که ایران دارای برترین انتخابات است و همواره حقانیت خود را به رخ دشمنان کشیده است در این شرایط دشمنان تلاش می کنند در انتخابات دخالت کنند و بر افکار عمومی تاثیر بگذارند. 

وی اظهار کرد: دشمنان در واقع به دنبال نابودی نظام هستند و باید طلاب در چنین وضعیتی به فکر انتخاب فردی اصلح باشند و به تکلیف خود جامه عمل بپوشانند. 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: ما در طول 30 سال گذشته در بسیاری از شاخص های پیشرفت جایگاه خوبی نداشتیم و تنها تدبیر رهبرمعظم انقلاب در امور موجب شد در برخی از زمینه ها به پیشرفت برسیم. 

وی با تاکید بر روحیه انقلابی گری گفت: انقلابی گری با برنامه ریزی، عقلانیت و پیگیری اهداف در مسیر نظام و انقلاب و منافع ملی تحقق پیدا می کند که در حال حاضر ما در وضعیت خوبی در جهت تقویت جبهه انقلاب به سر می بریم و باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم. 

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای مهم در جامعه توجه به رفع محرومیت ها و مسائل معیشتی مردم است که طلاب باید به مساله محرومیت توجه داشته باشند و آن را از دغدغه های خود بدانند. 

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: بی توجهی به محرومان روند خوبی نیست و حوزه نسبت به محرومیت و حاشیه نشینی در جامعه نیز دارای تکلیف است. 

وی اظهار کرد: ارتقاء هویت حوزه نیز از دیگر دغدغه ها به شمار می رود که طلاب باید به آن اهتمام داشته باشند و این امر با نگاهی همگانی تحقق می یابد. 

پناهیان با اشاره به اینکه رزومه برخورداری از مدیریت کلان به خوبی در کارنامه حجت‌الاسلام رئیسی قابل مشاهده است، عنوان کرد: سوابق حجت الاسلام رئیسی نشان می دهد که از مدیریت کلانی برخوردار هستند و این فرصت مهمی تا از فرد اصلح انقلابی حمایت شود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان