تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عضو شورای شهر تهران:

"اسناد خیریه امام رضا(ع) مبهم است"

عضو شورای شهر تهران اسناد خیریه امام رضا(ع) را مبهم عنوان کرد.
 رویداد۲۴-فاطمه دانشور؛ عضو شورای شهر تهران در نشست شورای پاک که به میزبانی انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، گفت: چهارده سال است که در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنیم و دلیل ورودم به شورا هم به همین علت بود، ولی متوجه شدم که تا قبل از آن کاری در این حوزه انجام نشده بود.

وی افزود: توانستیم به سختی کمیته اجتماعی را راه اندازی کنیم و این نوع فعالیت ها موجب شد تا این مسائل عریان شود و برخی ما را محکوم می کردند  که سیاه نمایی می کنیم .

دانشور گفت: متاسفانه امکاناتی برای زنان و کودکان کارتن خواب‌ وجود نداشت. همچنین متوجه فروش نوزادان شدم و برای پیگیری این مسئله ورود کردیم.

عضو شورای​ شهر در ادامه با اشاره به ادعای قالیباف در مورد شفاف سازی مالی کاندیدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ۴ سال است به دنبال اساسنامه، اسناد و گردش مالی خیریه متوسلین امام رضا(ع) هستیم. بارها مکتوب اعلام کردیم و تذکر دادیم اما نتوانستیم به این اسناد دست یابیم. این در حالی است که این خیریه از ثروتمندترین نهادهای خیریه در کشور است.

دانشور ادامه داد: اسناد خیریه متوسلین امام رضا(ع) مبهم است و لازم به ذکر است؛ همسر قالیباف، رئیس هیئت امنای این خیریه است. این نهاد در شورای سوم دارای بودجه جداگانه بوده و اکنون در حال ساخت بیمارستان پرفسور سمیعی است.

این عضو شورای شهر شفاف سازی عملکرد این خیریه را دغدغه چهار ساله خود خواند و گفت: مشخص نیست این بیمارستان در آینده ماهیت خیریه ای داشته باشد، ازسوی دیگر شهرداری امکانات ویژه ای در اختیار این خیریه قرار می دهد.

او ادامه داد:برج میلاد و تریبون همشهری برای مراسم گلریزان در اختیار خیریه امام رضا(ع) قرار گرفت. پول زیادی جمع شد در حالی که وضعیت گردش مالی آن نامشخص است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان