تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
کمال به سرنوشت نوراللهى دچار شد

کامیابی‌نیا بازی لخویا را از دست می‌دهد؟

هافبک دفاعى سرخپوشان به دلیل در رفتن کتف در دو بازى پیاپى شرایط سختى را پشت سر مى گذارد.
رویداد۲۴-کمال کامیابى نیا، هافبک دفاعى سرخپوشان در بازى برابر الوحده مجبور شد بیش از ٨٠ دقیقه با کتف آسیب دیده بازى کند. از خودگذشتگى که اکنون کادرپزشکى را مجاب کرده تنها نسخه  عمل جراحى را براى بهبودى او اعلام کنند. 

احمد نوراللهى  نیز در پایان فصل پانزدهم فوتبال ایران به دلیل مصدومیت کتف راهى بیمارستان شده بود و تحت عمل جراحى قرار گرفت. ملى که البته با توجه به اینکه اقدام نوراللهى در دیدارهاى پایانى و بازى با کتف مصدوم از سوى مسوولان نادیده گرفته شده بود، با حواشى زیادى همراه بود.

اکنون کامیابى نیا نیز که قراردادش با سرخپوشان به پایان رسیده در دوراهى عمل جراحى یا تحمل این درد تا پایان دو بازى بعدى سرخپوشان در لیگ قهرمانان قرار دارد و باید دید شماره ١١ جنگنده سرخپوشان چه تصمیمى در این خصوص خواهد گرفت.

کمال که از کتف خود ام آر آی گرفته دو راه دارد ؛ بازی با درد شدید یا جراحی ، آن هم در حساس ترین مقطع فصل . این بازیکن کلیدی سرخپوشان که سعی دارد خود را به شرایط ادامه حضور در لیگ قهرمانان می رساند، امروز تصمیم خود را در این خصوص خواهد گرفت. او در این زمینه با برانکو ایوانکوویچ مشورت خواهد کرد. 

اگر کمال نیازی به جراحی نداشته باشد کجدار و مریز به کار خود ادامه خواهد داد اما در صورت رای پزشک ،چاره ای جز جراحی سریع ندارد.
منبع: ورزش سه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان