تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
جهانگیری در ورزشگاه آزادی:

پیام مناظره‌ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده است

جهانگیری گفت: پیام مناظره‌ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده است
رویداد۲۴- اسحاق جهانگیری با حضور در ورزشگاه ازادی تاکید کرد: به جمع شما جوانان آمده‌ایم که انرژی بگیریم و امیدوار شویم و تجدید حیات کنیم آینده این کشور متعلق به شماست.

او افزود: بزرگترین سرمایه ایران شما جوانان تحصیلکرده هستید جوان و جوانی تهدید نیست بلکه بزرگترین فرصت پیشرفت ایران است. باید جوانان را باور  و به آنها اعتماد کنیم. فرزندان عزیز ایران ما در این ۴ سال تلاش زیادی کردیم تا بخشی از ویرانی‌ها را برطرف کنیم.

جهانگیری یادآور شد: هم در بعد خارجی و هم در سیاست داخلی مسیر اصلی کشور دنبال شده است ماشین اقتصاد کشور از دره خارج شده و در مسیر توسعه قرار گرفته است ما برای پیشرفت ایران برنامه داریم و وعده نمی‌دهیم.

او تاکید کرد: پیام مناظره‌ها این بود که گفتمان اصلاحات پیروز شده است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: ایرانی درست می‌کنیم که همه به زندگی در ایران افتخار کنند در مناظره همه از آزادی و حرمت انسان و کرامت می‌گفتند انگار نه انگار این‌ها بودند که مطبوعات را فله‌ای می‌بستند و تفکیک جنسیتی را دنبال می‌کردند.

او در پاسخ به درخواست رفع حصر حاضران عنوان کرد: اصلاحات می‌خواست در کشور یکپارچگی و وحدت باشد. با شرایطی که فراهم شده و با استمرار دولت تدبیر  و امید از این موانعی که مورد نظر شماست عبور خواهیم کرد. بدون تردیدمشکلات دشوار ایران در چهار سال آینده با گفتمان و تفاهم و انسجام ملی برطرف خواهد شد . مطمئن باشید رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی هم همواره در صحنه خواهد بود.

 
منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان