تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴

این عکس از زاکربرگ مردم را شوکه کرد

روز یکشنبه بیش از پنج هزار نفر بیش از پنج هزار هدست واقعیت مجازی را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ در بارسلون به چشم گذاشتند.
رویداد۲۴- روز یکشنبه بیش از پنج هزار نفر بیش از پنج هزار هدست واقعیت مجازی را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ در بارسلون به چشم گذاشتند. 

این عکس زاکربرگ مردم را شوکه کرد

به گزارش گروه بین الملل رویداد۲۴ به نقل از ایندیپندنت، پیش از آغاز کنگره ۲۰۱۶ موبایل، شرکت سامسونگ از گوشی‌های جدید گلکسی اس۷، گلکسی اس۷ اج و دوربین‌های گیر ۳۶۰ سامسونگ که قابلیت فیلمبرداری فیلم‌‌های ۳۶۰ درجه را دارد، رونمایی کرد. 

در این گردهمایی مارک زاکربرگ، موسس فیس بود نیز حضور داشت. همانطور که انتظار می‌رفت حضار از این سطح فناوری به هیجان آمده بودند. با این حال یک نکته در این کنگره توجه کاربران اینترنت را به خود جلب کرد. 

کاربران اینترنت با انتشار این عکس از زاکربرگ از وحشتناک بودن آن خبر دادند. بسیاری از آن‌ها معتقدند این عکس تمثیلی از آینده بشر است در حالیکه غرق واقعیت مجازی شده و یگانه رهبرش در کنارش گام برمی دارد. 


این عکس زاکربرگ مردم را شوکه کرد

برخی کاربران این عکس را با فیلم‌های هالیوودی که اسارت نوع بشر به دست یک ارباب را به تصویر می‌کشد، مقایسه کرده‌اند و از عباراتی چون «این تصویر ارباب جدید ما در حال قدم زدن در کنار نیرو‌هایش است که به فناوری وصل شده‌اند» استفاده کرده‌اند. 

این عکس زاکربرگ مردم را شوکه کرد

یک میلیاردر تنها در حال قدم زدن در میان ربات‌هایش در حالیکه چشمان آن‌ها مجذوب نورهای آبی صفحه مقابل شده است.

این عکس زاکربرگ مردم را شوکه کرد


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان