تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۴
جلالی،در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ به اتهام زنی اصولگرایان واکنش نشان داد

تندروها انتخابات را به جولانگاه تفرقه و تنفر تبدیل کرده‌اند

ما با اقتدارگرایی و افراط گرایی و خود بزرگ بینی کاملا مخالف هستیم و مخالفت خودمان را طی سالیان مختلف به ویژه در موضوع حمایت از برجام نشان دادیم. کسانی باید امروز نسبت به خودشان انتقاد داشته باشند که به نوعی با جریان افراطی و افراط گرایی همراه شده و صید تندرو‌ها شده‌اند.

رویداد ۲۴- یک نامزد لیست انتخاباتی امید در واکنش به اتهام اصولگرایان به علیه لیست ائتلافی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان واکنش نشان داد و گفت: من ابتدا این سوال را مطرح می‌کنم که چگونه ممکن است این افراد مورد تایید شورای نگهبان باشند و بعد لیست انگلیسی شوند. آیا ما باید صحنه انتخابات را به صحنه وحدت و انسجام ملی تبدیل کنیم یا آن را به شکل یک بازار یا یک جولانگاه تفرقه و تنفر درآوریم. این درست نیست که ما در هرجایی احساس کنیم رقابتی در حال شکل گرفتن است بلافاصله رقابت را با سخنانی که هیچ مبنا و اساسی ندارد، مخدوش کنیم. 

کاظم جلالی در گفت‌و‌گو با رویداد ۲۴ نسبت به اتهام اصولگرایان به علیه لیست ائتلافی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان واکنش نشان داد و گفت: من ابتدا این سوال را مطرح می‌کنم که چگونه ممکن است این افراد مورد تایید شورای نگهبان باشند و بعد لیست انگلیسی شوند. آیا ما باید صحنه انتخابات را به صحنه وحدت و انسجام ملی تبدیل کنیم یا آن را به شکل یک بازار یا یک جولانگاه تفرقه و تنفر درآوریم. این درست نیست که ما در هرجایی احساس کنیم رقابتی در حال شکل گرفتن است بلافاصله رقابت را با سخنانی که هیچ مبنا و اساسی ندارد، مخدوش کنیم. 

این عضو لیست انتخاباتی امید ادامه داد: اینجا صحنه رقابت فرزندان ایران و رقابت در درون خانواده خود ماست. انسان که خانواده خودش را بدنام نمی‌کند. ما همه از یک خانواده هستیم و در درون خانواده خود با یکدیگر رقابت می‌کنیم. ما مردم سالاری دینی را به نمایش می‌گذاریم. این چه سخنانی است که ما در رقابت بحث‌های انحرافی را مطرح کنیم. 

این نامزد انتخاباتی تهران در مجلس دهم همچنین در واکنش به اینکه برخی از اصولگرایان چهره‌هایی چون جلالی، مطهری و نعمتی را به خیانیت به جریان اصولگرایی می‌دانند، تصریح کرد: ما نامزد انتخاباتی هستیم و افراد می‌توانند نامزدهای انتخاباتی را مورد حمایت قرار داده، در لیست بگنجانند و به آنان رای بدهند. ما با اقتدارگرایی و افراط گرایی و خود بزرگ‌بینی کاملا مخالف هستیم و مخالفت خودمان را طی سالیان مختلف به ویژه در موضوع حمایت از برجام نشان دادیم. کسانی باید امروز نسبت به خودشان انتقاد داشته باشند که به نوعی با جریان افراطی و افراط گرایی همراه شده و صید تندرو‌ها شده‌اند. 

نماینده شاهرود در مجلس نهم در واکنش به اینکه برخی از اصولگرایان گفته بودند از او برای حضور در ائتلاف اصولگرایی دعوت به عمل آمده ولی هیچ پاسخی از این درخواستی دریافت نکرده‌اند، اعلام کرد: اولا هیچ دعوتی از ما نکردند که به این ائتلاف برویم، ثانیا اگر هم دعوت می‌کردند با ترکیبی که در آن لیست وجود دارد و اکثریت از اعضای جبهه پایداری هستند، حتما حضور پیدا نمی‌کردم.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان