تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۶

ایجاد نظم و امنیت سواحل دریای مازندران از ماموریت‌های مهم یگان ویژه

فرمانده یگان ویژه استان مازندران در بازدید از طرح های ساحلی سطح استان ، نظم و امنیت در سواحل دریا را از ماموریت های مهم یگان ویژه دانست.

رویداد۲۴-فرمانده یگان ویژه استان مازندران در بازدید از طرح های ساحلی سطح استان ، نظم و امنیت در سواحل دریا را از ماموریت های مهم یگان ویژه دانست.سرهنگ "سید رمضان یحیایی" در حاشیه بازدید و سرکشی از سواحل دریای مازندران اظهارداشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سواحل دریا از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و مجموعه یگان های ویژه با تمام توان خود در اجرای هرچه بهتر این ماموریت تلاش می کند .

وی، نظم و امنیت در طرح ساماندهی دریای مازندران را ماموریت مهم یگان ویژه دانست و افزود: ما باید تهدیدات موجود در طرح ارتقای امنیت اجتماعی سواحل دریا را به فرصت تبدیل کنیم و نگذاریم فرصت طلبان و هنجارشکنان در استفاده از طبیعت و سواحل دریا خلل ایجاد کنند .

یحیایی خاطر نشان کرد :مقابله با ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی در حقیقت مقابله با توطئه ها و جنگ نرم دشمن است.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران با تاکید بر مدیریت و برنامه ریزی اصولی و صحیح برای اجرای طرح های دریا در استان، گفت: باید رعایت حد و حدود اسلامی در طرح دریا نهادینه و برای اجرای آن ظرفیت و توان کلیه دستگاه های مرتبط در این راستا به کار گیری شود .

وی با بیان اینکه پلیس برای ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و شهروندان در سواحل تلاش می کند، بیان کرد :پلیس با تمام توان خود در تلاش است تا مردم در امنیت کامل از سواحل دریا و دیگر مواهب طبیعی به خوبی استفاده کنند .

سرهنگ یحیایی با اشاره به گستردگی ماموریت بزرگ ساماندهی دریای شمال کشور، گفت: حفظ نظم و امنیت از سواحل دریا برای خدمتگزاری به مردم، امری مقدس است و موفقیت این امر، اتکاء به نفس، توکل به ایزد منان، حفظ آرامش و هوشیاری کامل کارکنان است.

فرمانده یگان ویژه استان مازندران در پایان سخنان خود با اشاره به احصاء چالش ها و بررسی نقاط ضعف وقوت اجرای طرح در سال های گذشته، گفت : باید با برنامه ریزی مدون و طرح برنامه های اصولی از فرسودگی نیروهای مجری طرح جلوگیری شود و برای بهینه سازی طرح ها از ظرفیت ها و استعداد های کارشناسان نیرو در این راستا استفاده شود.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان