تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۶
رئیس سازمان بهزیستی کشور

«قطع مستمری» خردادماه مددجویان کذب است

رئیس سازمان بهزیستی کشور«قطع مستمری» افزایش یافته مددجویان که از فروردین ماه امسال بر اساس مصوبه مجلس اعمال می‌شود را تکذیب کرد.
رویداد۲۴- رئیس سازمان بهزیستی کشور«قطع مستمری» افزایش یافته مددجویان را که از فروردین ماه امسال بر اساس مصوبه مجلس اعمال می‌شود را تکذیب کرد.

انوشیروان محسنی بندپی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر قطع یک شبه مستمری خرداد ماه مددجویان و عدم واریز آن به حساب برخی از تحت پوششان نهادهای حمایتی، گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها رقم افزایش یافته مستمری را برای 529 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی به طور کامل پرداخت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: قرار بود از خرداد ماه رقم افزایش یافته مستمری در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گیرد تا از خرداد ماه نهادهای حمایتی به طور مستقیم رقم افزایش یافته مستمری را به حساب تحت پوششان خود واریز کنند اما این امر فعلا عملی نشده و همچنان سازمان هدفمندی یارانه‌ها رقم افزایش یافته مستمری‌ها را به حساب کارت یارانه افراد واریز می‌کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: طی سه ماه گذشته از فروردین ماه تا کنون بهزیستی و کمیته امداد همان ارقام پیشین مستمری را به حساب مددجویان خود واریز می‌کنند، این در حالیست که سازمان هدفمندی یارانه‌ها رقم افزایش یافته را بر اساس لیستی که کمیته امداد و بهزیستی در اختیار آنها قرار داده‌ به حساب یارانه مددجویان واریز می‌کند.

بندپی همچنین خاطرنشان کرد: در خرداد ماه رقم افزایش یافته مستمری از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای 529 هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی به طور کامل واریز شده است و شاید برخی از مددجویان به علت آنکه رقم افزایش یافته مستمری به حساب یارانه آنها واریز می‌شود نه حساب مستمری‌شان، گمان می‌کنند این افزایش در خرداد ماه اعمال نشده است.

وی در پایان گفت: قرار نیست با افراد و مددجویان ما بازی شود و وقتی این افزایش از ابتدای سال جاری اعمال شده است امکان قطع آن وجود ندارد.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان