تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش حافظی به محرومیت تعدادی از دستیاران رشته پاتولوژی

رحمت اله حافظی نسبت به محروم کردن تعدادی از دستیاران رشته پاتولوژی در آزمون ارتقای سالانه واکنش نشان داد.

رویداد۲۴-رحمت اله حافظی نسبت به محروم کردن تعدادی از دستیاران رشته پاتولوژی در آزمون ارتقای سالانه واکنش نشان داد.وی نوشت: امروز اتفاق ناگواری رخ داد، محروم کردن 60 نفر از دستیاران رشته پاتولوژی از شرکت در آزمون ارتقای سالانه، خاطره بدی از وزارت بهداشت را در اذهان جامعه پزشکی در تاریخ این وزارتخانه بجا گذاشت و نشانه ای است بر رفتارهای خشن و نبود ظرفیت تعامل و گفت و گو در این مجموعه، حتی اگر در امتحان سال آینده تمهیداتی برای ارتقای دوساله دستیاران پیش بینی شود این خاطره هیچگاه محو نخواهد شد.

انتظار می رفت با درخواست های متعدد اساتید، فرهیختگان و انجمن های علمی و تخصصی حوزه نظام سلامت، در این امر بازنگری شود ولی جای تاسف دارد که گاهی مرغ بیش از یک پا ندارد و به راحتی عده ای، امیدها به وجود تدبیر را به ناامیدی تبدیل می کنند.

در خاتمه دستیاران و همکاران عزیزم را توصیه به صبر و آرامش نموده تا فضای مناسبی جهت پیگیری منطقی موضوع فراهم شده و از مقام محترم ریاست جمهوری نیز انتظار مداخله و تدبیر امور را دارم.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
این ننگ که دانشجوی دستیار پاتولوژی را وزارت بهداشت روحانی ،از سال ۳تبدیل کرد به سال۲،هیچ وقت از دامان دولت روحانی پاک نخواهد شد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان