تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۴

پزشکیان:از نمایندگی برای خودم کیسه ندوخته‌ام

رویداد24-نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولی که به فکر مشکلات مردم نباشد نامرد است.

مسعود پزشکیان در دیدار مردمی جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی با مردم روستای کندرود با اشاره به موفقیت خود در دور اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به من اعتماد کرده‌اند و رای آورده‌ام. من نیز نهایت تلاش خود را برای خدمت بی منت به مردم انجام خواهم داد.

وی افزود: اگر به دنبال دست یابی به منافع مادی، پست های آن چنانی و ... بودم در دوران وزارت، معاونت وزارت، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و ... می توانستم این کار را انجام بدهم ولی به جرات می گویم که از نمایندگی برای خودم، کیسه ندوخته ام.

وی با اشاره به اولین سخنرانی خود بعد از پیروزی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس اظهار کرد: اگر سخنانی را که در آن روز زدم در زمان قانونی تبلیغات بر زبان میاوردم، عده ای تصور می کردند که به نیت رای آوری این حرف ها را زده ام ولی پس از موفقیت و راهیابی به مجلس شورای اسلامی، سخنانی را مطرح کردم که به تمامی آن ها ایمان و باور قبلی دارم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به حکم قانون و اجرای عدالت، گردن نهیم، عنوان کرد: اینکه یکی حقوق 700 هزار تومانی داشته باشد و یکی به انحاء مختلف ماهانه به 700 میلیون تومان پول دست یابد، عدالت نیست. همه باید در حد توان خود برای تحقق عدالت، تلاش کنند.

پزشکیان تصریح کرد: از دین، مذهب و انسانیت به دور است که برای خودمان سفره ای باز کنیم و برای مردم سفره ای دیکر. هر مسئولی که به فکر مردم نباشد و در جهت حل مشکلات آنان، گام بر ندارد، نامرد است.

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: پزشکیان ، نماینده ، تبریز ، مجلس
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان