تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۵

هاشمی‌رفسنجانی: آینده کشور با آگاهی مردم تأمین است

رویداد24-اکبر هاشمی رفسنجانی گفت که آینده کشور با آگاهی مردم تأمین است.

 به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در چهارمین روز کاری سال جدید، شماری از مقامات در ادامه دیدارهای نوروزی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 مهمترین بخش های سخنان هاشمی به این شرح است:

- درون زایی و برون‌نگری از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و مکمل یکدیگر برشمرد. این دو در کنار یکدیگر سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شوند، اگر درون زا نباشیم، وابسته می‌شویم و بدون سیاست برون‌نگرا نیز، تعامل، تجارت و صادراتی نخواهیم داشت.

- انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به اسلام، کشور و مردم در مجامع جهانی و بین‌المللی اعتباری دوباره بخشید و باعث شادی و امیدواری بیشتر مردم شد.

- بیشتر مردم از روند برگزاری و همچنین نتیجه انتخابات راضی هستند.

- نتایج انتخابات اخیر نشان داد که مردم به لیست‌ها به طور کامل رأی دادند و این امر نشانگر این است که مردم به خوبی درک کرده‌اند که انتخابات انفرادی جواب نمی‌دهد و نمی‌توان تصمیمات اساسی گرفت و این شیوه در بیشتر نقاط دنیا مرسوم است.

- استقامت، حفظ استقلال و عدم تأثیرپذیری از فشارها و بی‌طرفی وزارت کشور در انتخابات از نقاط قوت آن بود و ناظران انتخابات باید طرفدار عدالت و در قبال اعلام نظرها و آبروی افراد پاسخگو باشند.

- خلق مجلسی معتدل و زنده را حاصل حضور مردم در صحنه توصیفاست.

- انتظار می‌رود دیگر از تریبون مجلس شاهد هتاکی‌ها، دروغ‌گویی‌ها و سوء استفاده‌هایی که با عدالت اسلامی و موازین شرعی و انسانی سازگار نیست، نباشیم و نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید به تصویب قوانین مفید و کارگشای مشکلات مختلف مردم بپردازند.

- با هوشیاری مردم به نتایج خوبی در انتخابات دست یافتیم و من توفیق پیدا کردم در بخشی از این حماسه مردمی حضور ناچیزی داشته باشم.

 - آینده کشور با آگاهی مردم تأمین است. امیدوارم روزی موفق به اجرای کامل عدالت اسلامی در کشور شویم و این روز چندان دور نیست.

برچسب ها: هاشمی رفسنجانی
نظرات شما
پیشخوان