تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷

دیدار ضرغامی و مینو خالقی به بهانه یادداشت «حصر آشغالی»

ضرغامی در کانال تلگرامی خود از دیدار با مینو خالقی خبر داد و نوشت: یادداشت «حصر آشغالی» در فضای مجازی، باعث شد تا سرکار خانم مینو خالقی با ارسال پیام کتبی به صفحه‌ام، پیشنهاد ملاقات و گفتگوی بیشتر درخصوص «محیط زیست» را مطرح کنند.

رویداد۲۴-ضرغامی در کانال تلگرامی خود از دیدار با مینو خالقی خبر داد و نوشت: یادداشت «حصر آشغالی» در فضای مجازی، باعث شد تا سرکار خانم مینو خالقی با ارسال پیام کتبی به صفحه‌ام، پیشنهاد ملاقات و گفتگوی بیشتر درخصوص «محیط زیست» را مطرح کنند.دیدار کرد.

ضرغامی درباره این دیدار نوشت: یادداشت «حصر آشغالی» در فضای مجازی، باعث شد تا سرکار خانم مینو خالقی با ارسال پیام کتبی به صفحه‌ام، پیشنهاد ملاقات و گفت‌وگوی بیشتر درخصوص «محیط زیست» را مطرح کنند.

او درباره این دیدار در کانال تلگرامی خود نوشت: فکر نمی‌کردم پس از  کدورت‌های انتخاباتی در اصفهان برای ایشان دل و دماغی مانده باشد. از روحیه و انگیزه بالای ایشان در عرصه خدمات اجتماعی خوشم آمد و او را تحسین کردم. محورهایی چون تولید زباله، جمع آوری محیطی، مسأله بازیافت و خطرات پلاستیک و تخریب گسترده محیط زیست و استفاده از ظرفیت‌های موجود و مزیت‌های نسبی‌مان مورد بحث و جمع‌بندی قرار گرفت.

ضرغامی با بیان اینکه پیشنهاد او را در مورد پیوستن به چالش (کمپین) بی زباله پذیرفتم گفت: آنچه که در مورد دیدگاه‌های سیاسی افراد در رسانه‌ها می‌بینیم با واقعیت آدم‌ها خیلی متفاوت است. وجوه مشترکمان فراوان‌تر از برخی اختلاف‌نظرهای سیاسی است. آن را دریابیم و در جهت خدمت بیشتر به مردم به کار گیریم.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان