تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
با انتشار نامه ای به رئیس دانشگاه

بسیج دانشجویی برای منحل کردن تشکل اصلاح طلب دانشگاه مهلت 48 ساعته داد!

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه در نامه ای به رئیس دانشگاه علامه گفت اگر تشکل اصلاح طلبان دانشگاه منحل نشود، نیروهای انقلابی دانشگاه از همه ظرفیت های آیین‌نامه‌ای و غیر آیین‌نامه‌ای برای پیگیری استفاده خواهند کرد.

در این نامه آمده است: در راستای انجام وظایف انقلابی که برعهده هر دانشجوی مسلمان است و با توجه به تذکرات مداوم در مورد اتفاقات ضد فرهنگی کم‌سابقه در دانشگاه علامه که درخواست جلسه بابت آن هم کردیم و علیرغم تعیین رویه در شورای فرهنگی، وقعی به آن نهاده نشد، به بهانه قانون‌شکنی و بی‌حیایی صورت گرفته از تشکل غیراسلامی در آنچه که مراسم افطاری نام نهاده شده، بدینوسیله نکاتی را مطرح می‌کنیم و میدانیم که ضمانت اجرای آن فقط روحیه انقلابی دانشجویان است و امیدی به مسئولین امر نداریم.

این تشکل قانون‌شکن در سابقه خود توهین به معصومین علیهم السلام و برگزاری مراسم‌های مختلط افطاری و اردو را دارد. چگونه کسانی که توانایی و توفیق عمل به ابتدائیات شرعی خود را ندارند می‌توانند اسم اسلامی را یدک بکشند. روشن است که به جهت این سوابق و این بی‌قانونی آخر، خلاف اساسنامه خودشان و آیین‌نامه عمل کرده‌اند و باید منحل شوند.

درخواست ما درباره اتفاق غیرقانونی شب‌نشینی مختلط که اسم مسلمانی افطاری روی آن گذاشتند. شورای نظارت دانشگاه باید ببیند که علی‌رغم الزامی که به عدم اختلاط، به این تشکل متخلف کرده است، چرا او کمترین وقعی ننهاده و عکس و فیلم آن را هم منتشر می‌کند. این عین بی‌حیایی و برای جلو آوردن خط درگیری سکولاریزاسیون در دانشگاه است.


در پایان نامه آمده است رئیس هیئت نظارت باید در رسانه دانشگاه نظر خود را مبنی بر بی‌قانونی این تشکل واضح و آشکار بیان و برنامه خود برای برخورد با این تشکل متخلف و جلوگیری از موارد مشابه را بیان کند. تاریخ تشکیل هیئت نظارت اعلام و شکایت‌های صورت گرفته در دستور کار باشد که طبیعتا درخواستی جز انحلال این تشکل وجود نخواهد داشت. مطالبه سوم اینکه این کارها باید ظرف چهل و هشت ساعت از اعلام این نامه باشد در غیر این صورت نیروهای انقلابی دانشگاه از همه ظرفیت های آیین‌نامه‌ای و غیر آیین‌نامه‌ای برای پیگیری استفاده خواهند کرد.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان