تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

برگزاری نمایشگاه سینمایی کمپانی لامبورگینی

برند محبوب ايتاليايي لامبورگيني به منظور گرامی‌داشت مدل‌هایی که به نماد پرده نقره‌ای سینما تبدیل شده‌اند، نمایشگاهی برپا کرده است.
تاریخچه درخشان لامبورگینی در صنعت فیلم‌سازی

رویداد۲۴ اگر از هم‌اکنون تا هالووین سال جاری سری به موزه لامبورگینی بزنید یک رویداد ویژه را شاهد خواهید بود. در این نمایشگاه شاهد الهام گیری از فیلم‌هایی هستیم که مشهورترین خودروها در آن‌ها حضور داشته‌اند. این نمایشگاه همه‌روزه دایر و تاریخچه لامبورگینی از سال 1969 تا 2016 روی صفحات نمایشی بزرگی به تصویر کشیده شده است.

یکی از اولین فیلم‌هایی که لامبورگینی در آن حضور داشت فیلم کلاسیک شغل ایتالیایی است. یک دستگاه میورا P400 نارنجی رنگ در این خودرو حضور داشته است؛ اما جدیدترین حضور لامبورگینی در یک فیلم سینمایی به Doctor Strange محصول سال 2016 مربوط می‌شود و در آن یک اوراکان کوپه حضور دارد؛ اما یکی از مشهورترین هنرنمایی‌های لامبورگینی در صنعت سینما به فیلم بتمن مربوط می‌شود که در آن بروس وین دو نسخه متفاوت لامبورگینی یعنی آونتادور و مورسیه لگو LP 460 را می‌راند.

یک کانتاش سبز رنگ نیز در سال 1981 و در فیلم The Cannonball Run هنرنمایی کرده است. چند سال بعد از آن و در سال 1985 یک لامبورگینی جالپای مشکی رنگ نیز در فیلم راکی حضور داشت.

واضح است که این برند ایتالیایی در چندین فیلم از کشور خود نیز حضور داشته است. برای مثال یک لامبورگینی 350 GT قرمز رنگ در فیلم Bar Sport هنرنمایی کرده درحالی‌که در فیلم Veloce come il Vento از لامبورگینی گالاردو سوپر تروفئو استفاده شده است.

در این نمایشگاه بخش‌های جانبی همچون امتحان دیجیتال و پانل سلفی هم تعبیه شده که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند از پوستر فیلم‌ها و خودروها عکس بگیرند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان