تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش به مناسبت روز قدس

جمعیت زنان مسلمان نواندیش با صدور بیانیه‌ای با محکوم‌کردن اقدامات دولت امریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها در خاورمیانه اعلام کرد برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند.

رویداد۲۴-جمعیت زنان مسلمان نواندیش با صدور بیانیه‌ای با محکوم‌کردن اقدامات دولت امریکا، رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنها در خاورمیانه اعلام کرد برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند.متن بیانیه جمعیت زنان مسلمان نواندیش به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کدام وجدان بیدار و آگاهی است که ظلم بر زنان و مردان و کودکان بی‌‌دفاع و مظلوم فلسطین را ببیند، اما سکوت کند و یا قدمی در حمایت از این مظلومیت و محکومیت اشغالگران برندارد.

سرزمین قدس شریف سال‌‌‌هاست صحنه زورگویی رژیمی غاصب شده است که نه به مبانی دین یهود اعتنایی می‌‌‌کند و نه با موازین بین‌‌المللی و حقوق‌‌‌بشر سر سازگاری دارد.

رژیم اشغالگر قدس حال که با همراهی ترامپ و هم‌‌‌پیمانانش در خاورمیانه زمینه را برای ظلم و تعدی به مردم مظلوم فلسطین، مناسب‌‌‌‌تر از همیشه دیده، حتی صدای اعتراض این مردم به پایتخت نامیدن قدس شریف و راه‌‌‌اندازی سفارت دولت امریکا در این شهر را با گلوله مستقیم به مردم بی‌‌دفاع پاسخ می‌‌‌دهد.

این روزها مردم مظلوم فلسطین در معرض بیشترین فشارها و حملات رژیم صهیونیستی و هم‌‌‌پیمانانش هستند و حتی به پرستار ۲۱ ساله که در حال رسیدگی به مجروحین و آسیب‌‌‌دیدگان این حملات غیرانسانی بود، نیز شلیک مستقیم می‌‌کند و او را به شهادت می‌‌رساند.

به راستی این قساوت با کدامیک از موازین انسانی و حقوق‌‌بشر همخوانی دارد که اینچنین دولتی که ادعای حقوق‌‌‌بشرش گوش فلک را کر کرده است، حاضر است برای تأمین منافع سیاسی و اقتصادی خود در خاورمیانه، قطعنامه‌‌‌های سازمان ملل را در محکومیت اقدامات رژیمی اشغالگر، وتو کند.

روز قدس نماد همراهی و همصدایی همه مردم جهان با مردمی است که سال‌هاست، بی‌‌دفاع و آواره از سرزمین خود شده‌‌اند و مجامع بین‌‌‌المللی که باید بی‌‌طرفانه نسبت به این ظلم و بی‌‌عدالتی وارد عمل شوند، به رغم این مظلومیت نتوانسته‌‌اند داد مظلومیت آنها را بستانند.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش با محکوم‌کردن اقدامات دولت امریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌‌پیمانان آنها در خاورمیانه و برای همراهی با مردم مظلوم فلسطین، در اعتراض به این رفتار، به خیل عظیم راهپیمایان روز قدس می‌‌پیوندد. باشد که این حرکت و این همراهی، زمینه‌‌ای برای بیشتر شنیده شدن صدای مظلومیت آنان در مجامع جهانی و پایان دادن به رفتار ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

جمعیت زنان مسلمان نو اندیش

هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۷

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان