تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

قیمت و زمان پیش فروش جک J4 اعلام شد

بر اساس اعلام کرمان موتور، جک J4 با قیمت قطعی ۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان از فردا یک‌شنبه بیستم خردادماه، پیش‌فروش می‌شود.
قیمت و زمان پیش فروش جک J4، اعلام شد

رویداد۲۴ شرکت کرمان موتور، طی سالیان اخیر و بر اساس تفاهم‌نامه‌های همکاری که با جک (JAC: جِی اِی سی) چین منعقد کرده است؛ مدل‌های متنوعی از این خودروساز را در ایران، مونتاز یا وارد می‌کند. از مهمترین این محصولات، می‌توان به سواری J5 اشاره کرد که در زمان ورود، ارزان‌ترین خودروی اتوماتیک بازار بود و فروش قابل توجهی داشت. از سویی دیگر، کراس‌اور  جک S5 توربو نیز با پیشرانه قدرتمند خود حضوری موفق در ایران را سپری می‌کند و فعلا پرتقاضاترین خودروی چینی کشور است.

جک J4 در کشور چین تحت برند Heyue با کد مدل A3 عرضه می‌شود . سدان اقتصادی جک با ابعاد ۴.۴۳۵ متر طول، ۱.۷۲۵ متر عرض و ۱.۵۰۵ متر ارتفاع در کلاسی پایین‌تر از برادر بزرگ‌تر خود، J5 قرار می‌گیرد. این خودرو به پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر خطی با قدرت ۱۰۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر در دور موتور ۴۵۰۰ دور بر دقیقه مجهز است. جک J4 با وزن ۱۱۰۰ کیلوگرم در بازار چین ، ۲ تیپ ۵ دنده دستی و اتوماتیک CVT دارد که در ایران با نمونه‌ی مجهز به گیربکس اتوماتیک فروخته خواهد شد. این خودرو در ۱۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

 از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی جک J4 می‌توان به ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم پایداری الکتریکی (EBD)، فرمان برقی، سیستم پایداری مک‌فرسون در جلو و مستقل در عقب، چرخ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی و سیستم صوتی نسبتا کاملی بهره می‌برد. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ است و با دارا بودن ۶ کیسه هوا موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه بررسی ایمنی خودروهای چین (C-NCAP) شده است.

فهرست آپشن‌های جک J4 عبارتند از:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
ترمز ضد قفل ABS
توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS
سیستم ضد سرقت
ريموت با كنترل از راه دور
قفل مركزي + دزدگير
قفل شدن اتوماتيك دربها
سنسور پارك عقب
سنسور نور (Auto light)
چراغ های مه شکن جلو و عقب
تنظيم ارتفاع چراغهاي جلو
چراغهاي جلو مجهز به سیستم مشايعت تا درب منزل
ISOFIX
روكش صندلي چرم
شيشه هاي جانبي برقي
شيشه بالابر راننده با قابليت باز شدن بصورت تک لمسی
آینه های جانبی برقی با گرمکن
چراغ راهنما بر روی آینه های جانبی
تنظيم دستي ارتفاع فرمان
كامپيوتر سفري
راديو + CD + AUX + USB
۶ عدد بلندگو
كنترل سيستم صوتي از روي فرمان
كروز كنترل
تنظيم نور صفحه كيلومتر

 بر اساس اعلام رسمی کرمان موتور، سدان جک J4 با قیمت قطعی ۶۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود، اما یک میلیون تومان تخفیف به همراه خواهد داشت. پیش‌پرداخت اولیه به هنگام ثبت نام، مبلغ ۳۰ میلیون تومان خواهد بود که با سود مشارکت ۱۸ درصد و موعد تحویل شهریور ماه ۱۳۹۷، انجام می‌شود.

منبع: زومیت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان