تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

آغاز فعالیت اولین انیمیشن‌ساز آنلاین فارسی

ویدیوت نرم‌افزار ساخت انیمیشن دو بعدی و موشن‌گرافی است که به‌عنوان اولین انیمیشن‌ ساز آنلاین فارسی در اردیبهشت سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده است.
اولین انیمیشن ساز آنلاین فارسی

رویداد۲۴ با استفاده از این نرم افزار آنلاین می‌توانید در موضوعات مختلف با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک و کار با نرم افزارهای پیچیده انیمیشن دو بعدی بسازید.

امروزه اکثر کاربران ترجیح می‌دهند به جای خواندن متن‌های طولانی اطلاعات خود را با مشاهده ویدیوهای کوتاه به دست آورند، در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کار خود را رشد دهید، البته ویدیوت فقط مناسب کسب و کارها نیست چرا که شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک، انیمیشن یا موشن گرافیک مورد نظر خود را در موضوع مورد علاقه‌تان بسازید.

ویدیوت برای راحتی کاربران بخش‌های آماده‌ای را تعبیه کرده است که می‌توانید به راحتی شخصیت‌های مختلف در حالات متفاوت را انتخاب و بر اساس نیاز خود صداگذاری کنید و متن‌های فارسی با فونت‌های فارسی در انیمیشن خود استفاده کنید.

 بخش‌های آماده‌ی ویدیوت:
شخصیت‌ها
پس زمینه‌ها
اشیاء متحرک
اشیاء
افزودن متن
افزودن صدا با فرمت mp3 برای کل انیمیشن یا برای هر سکانس به‌صورت جداگانه
برای مدیریت بهتر انیمیشن در ویدیوت می‌توانید سکانس‌های مختلفی ایجاد و برای تغییر بین سکانس‌ها افکت‌های مختلفی را انتخاب کنید، همچنین مدیریت زمان سکانس و المان‌هایی که به یک سکانس اضافه می‌کنید، نوع خروج و ورود آنها به سادگی قابل کنترل هستند.

کافی است به صورت رایگان ثبت نام کنید و ابتدا انیمیشن مورد نظرتان را بسازید و در صورتی که به هدف‌تان رسیدید با توجه به زمان انیمیشن ساخته شده پنل خود را ارتقاء بدهید و خروجی mp4 را دریافت کنید.

سایت انیمیشن ساز ویدیوت کاری دیگر از تیم اپلیکیشن ساز اپتو است. اپتو در شهریور سال۹۴ شروع به کار کرده است.

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان