تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

وزیر دفاع اسراییل: شرایط در جولان در حال بازگشت به وضعیت پیش از جنگ سوریه است/ با احیای قدرت اسد، جبهه سوریه آرام‌تر می‌شود

لیبرمن پیش‌بینی کرد که وضعیت جولان اشغالی طی روزهای آینده آرام‌تر شود، گفت: «از نظر ما، وضعیت (در سوریه) در حال بازگشت به حالت قبل از جنگ است، یعنی حکومت مرکزی و یک شخص مسئول وجود دارد».

رویداد۲۴-لیبرمن پیش‌بینی کرد که وضعیت جولان اشغالی طی روزهای آینده آرام‌تر شود، گفت: «از نظر ما، وضعیت (در سوریه) در حال بازگشت به حالت قبل از جنگ است، یعنی حکومت مرکزی و یک شخص مسئول وجود دارد». درپی تسلط نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بر مرز جولان اشغالی، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از موضع قبلی خود مبنی بر لزوم سرنگونی «بشار اسد» از قدرت در سوریه عقب نشینی کرد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه را پیروز بحران در این کشور دانست.

لیبرمن طی بازدید از یک پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، گفت: «ما در امور داخلی سوریه دخالت نمی‌کنیم تا زمانی که توافق 1974 نقض نشده باشد...جبهه سوریه با احیای حکومت اسد (در این کشور) آرام‌تر خواهد شد».

وی پیش‌بینی کرد که وضعیت جولان اشغالی طی روزهای آینده آرام‌تر شود، گفت: «از نظر ما، وضعیت (در سوریه) در حال بازگشت به حالت قبل از جنگ است، یعنی حکومت مرکزی و یک شخص مسئول وجود دارد».

این اظهارات در حالی است که مقامات مختلف رژیم صهیونیستی پیشتر از لزوم کنار رفتن «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه از قدرت در این کشور صحبت کرده بودند اما با کنترل نیروهای ارتش و مقاومت سوریه بر مرز جولان اشغالی طی روزهای گذشته، تل‌آویو از موضع خود عقب‌نشینی کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل
نظرات شما
پیشخوان