تاریخ انتشار: ۲۲:۱۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

تجمع بزرگ مرغداران مقابل دفتر ریاست جمهوری + عکس

رویداد24-مرغداران عزیز کشور که چندی است از بی توجهی دولت به خود می نالند در بیانیه ای خواستار رسیدگی رئیس جمهور به خواسته هایشان شدند .

متن بیانیه به شرح ذیل است :

مرغداران عزیز کشور که چندی است از بی‌توجهی دولت به خود می‌نالند در بیانیه‌ای خواستار رسیدگی رئیس‌جمهور به خواسته‌هایشان شدند.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

با توجه به شرایط به وجود آمده برای مرغداران کشور در دو، سه سال اخیر به واسط اقدامات غیرمنطقی برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب و بی‌تفاوتی وزارت جهاد کشاورزی، علیرغم مذاکرات به‌عمل‌آمده و عدم کسب نتیجه‌ای از مذاکرات، مطالبات زیر را از بخش حاکمیتی مصرانه خواستاریم.

1-تنفس حداقل سه‌ساله تسهیلات دریافتی مرغداران بدون سود و کارمزد و تزریق اعتبارات جدید با سود کم جهت ادامه فعالیت‌های مرغداری‌ها با توجه به زیان‌های متوالی   2- از بخش حاکمیتی مصرانه خواستار استفاده از ابزارها و سازوکارهای حاکمیتی جهت خارج نمودن قیمت‌گذاری مرغ زنده از دست افراد سودجو و واگذاری آن به تشکل‌ها و نمایندگان مرغداران هستیم. 3- خواستار توقف سریع عملیات اجرایی بانک‌ها و رفع سوء اثر استعلامات بانکی هستیم. 4- خواهان تعیین کارشناسی کف و سقف قیمت مرغ زنده به‌صورت فصلی در کشور و اجرای آن هستیم. 5- خواستار اصلاح رویه و ساختار شرکت پشتیبانی امور دام کشور هستیم. 6- خواستار اصلاح جدی ساختار اتحادیه‌های استانی و کشوری هستیم. 7- خواهان قطع دست واسطه‌ها و دلالان از صنعت مرغداری هستیم. 8- با توجه به اثرات مخرب برخی اظهارنظرهای غیر فنی و غیر کارشناسی توسط برخی از افراد و اشخاص مغرض و ناآگاه و تشویش اذهان عمومی; خواهان برخورد جدی دستگاه غذایی با این افراد هستیم. 9- با توجه به پتانسیل تولید در کشور و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌ها تقاضای اختصاص مشوق‌های صادراتی متناسب باقیمت جهانی به بخش هستیم. 10- با توجه به اعطا امتیازات و اعتبارات ویژه به مجموعه‌های یکپارچه کننده از سوی وزارت جهاد خواهان قطع فوری این امتیازات به زنجیره‌ها هستیم. 11- با توجه به زیان‌های شدید در چند سال گذشته به مرغداران خواهان جبران خسارت وارده از سوی دولت هستیم. 12- تقاضای نظارت ویژه بر برخی از میادین میوه ازجمله میدان بهمن جهت جلوگیری از کاهش غیرموجه قیمت و زیان مرغداران هستیم. 13- ما مرغداران خواهان کاهش تعرفه واردات نهادها برای مرغداران و تشکل‌ها هستیم. 14- تعهد کتبی و اولویت زمانی حداکثر 16 روز برای ابلاغیه موارد فوق از طرف رئیس‌جمهور محترم برای اجرای این بندها.



منبع:وکیل ملت

برچسب ها: ریاست جمهوری ، گرانی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان