تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۷

استقلال و تراکتورسازی بدنبال کسب نتیجه در ورزشگاه آزادی

تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند و هردو تیم به دنبال شکست حریف و کسب نخستین پیروزی خود در چارچوب رقابت های لیگ برتر هستند.
استقلال و تراکتورسازی بدنبال کسب نتیجه در ورزشگاه آزادی

رویداد۲۴ مصاف های دو تیم استقلال و تراکتورسازی در سال های گذشته همواره از جذابیت های زیادی برخوردار بوده و معمولا بازی های دو تیم پر گل و دیدنی بوده اند. مطمئنا با حضور دو سرمربی خارجی خوش فکر یعنی وینفرد شفر و جان توشاک در دو سوی این میدان، این مصاف هم جذاب و تماشایی خواهد بود.
دو تیم استقلال و تراکتورسازی دو بازی قبلی خود را در لیگ برتر با تساوی پشت سر گذاشته اند. سه امتیاز این دیدار می تواند به هر دو تیم کمک زیادی کند.
تیم تراکتورسازی با جذب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه و چند بازیکن خارجی خوب، قصد دارد در فصل جاری تیمی متفاوت تر از همیشه باشد، ولی مطمئنا شاگردان شفر با هدایت این مربی آلمانی با شناخت کافی مقابل تراکتورسازی به میدان می روند و با کمک هواداران موفق خواهند شد تا سه امتیاز بازی را بدست آورند.
استقلال در این دیدار می تواند روی مارکوس نویمایر و مرتضی تبریزی هم حساب کند و در این میان محمد دانشگر تنها غایب استقلال است. او به دلیل اخراج مقابل ذوب آهن نمی تواند استقلال را در مقابل تراکتورسازی همراهی کند.
**مدافع برزیلی استقلال روز جمعه برای تماشای دیدار با تراکتورسازی به ورزشگاه می آید.
امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال همراه با دکتر امین نوروزی معاون پزشکی و علی خطیر معاون ورزشی این باشگاه به ملاقات لئوناردو پادوانی مدافع مصدوم آبی ها رفتند و در خصوص آخرین شرایط این بازیکن با او گفت و گو کردند.
با پیشنهاد فتحی سرپرست باشگاه استقلال، پادوانی پذیرفت برای مسابقه جمعه شب برابر تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حضور یابد. با توجه به برنامه کمیته مشوقین باشگاه برای ایجاد طرح موزاییکی به نام پادوانی، مسئولان باشگاه نیز از این بازیکن برزیلی محبوب و خوش اخلاق دعوت کردند در ورزشگاه آزادی حضور یابد.
با هماهنگی انجام شده، پادوانی روز جمعه همراه با همسر خود جهت تماشای دیدار استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حضور می یابد.
استقلال و تراکتورسازی روز جمعه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند. بلیت فروشی این دیدار در محل برگزاری بازی به فروش می رسد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان