تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

عضو شورای شهر پزشک مرکز بهداشت را کتک زد

رییس شورای اسلامی شهر دیر از توابع استان بوشهر گفت: عضو این شورا که به اتفاق خواهر بیمارش به مرکز بهداشت درمان این شهر مراجعه کرده بود پس از مشاجره لفظی به صورت خانوادگی پزشک را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رویداد۲۴ محمد خاکی رییس شورای اسلامی شهر دیر گفته است: این اتفاق ناخوشایند پس از تجویز نسخه از سوی پزشک برای بیمار رخ داد که بیمار و عفیفه فخرایی عضو شورا معتقد بودند داروی نوشته شده برای آن‌ها صحیح نیست.

وی یادآورشد: پزشک در پاسخ به اعتراض بیمار و عضو شورا گفته است که داروی تجویز شده با تشخیص دقیق و بررسی متناسب با نوع بیماری انجام شده است.

خاکی اظهارداشت: پس از مشاجره لفظی بین بیمار و عضو شورای دیر با پزشک در نهایت منجر به کتک کاری پزشک توسط آن‌ها شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز با تایید کتک کاری طاهره حاجیان پزشک این مرکز توسط بیمار و عضو شورا گفت: این اقدام که روز گذشته اتفاق افتاده به مرجع قضایی گزارش شده است.

احمد آخوندی افزود: کمترین تعرض به پزشک توسط بیمار و همراهان اقدامی خلاف قانون است که پیگرد قضایی دارد. هرچند پزشک مورد ضرب و شتم قرار گرفته، اما منجر به شکستگی یا جراحت عمیق نشده است.

آخوندی اظهارداشت:بی احترامی و برخورد‌های ناشایست به پزشکان مرکز بهداشت توسط بیماران و همراهان آن‌ها آن‌ها در این شهرستان دارای سابقه است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بوشهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
باید مجازات شود خانم فخرایی
نظرات شما
پیشخوان