تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷

گل‌محمدی: با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدیم

سرمربی پدیده بعد از صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: هنوز راه زیادی رو به رویمان می‌بینیم اما می‌توانیم اکنون خوشحال باشیم.
گل‌محمدی: با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدیم
 

رویداد۲۴ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پدیده بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی گفت:‌ ما شش بازی در لیگ داشتیم و این هفتمین بازی ما در سال جاری بود. بازی بسیار تاکتیکی همراه با تمرکز بالای بازیکنانم در دفاع و حمله را شاهد بودیم. موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم در حالی که حریف نامداری داشتیم. بازیکنانم با تمرکز و قدرت بدنی بالا پیروز شدند. هنوز راه زیادی رو به رویمان می‌بینیم اما می‌توانیم اکنون خوشحال باشیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون برای این برد خیلی زحمت کشیدند.
او افزود: تغییراتی در نوع بازی ذوب‌آهن نسبت به لیگ ایجاد شده بود اما بازی ما با آن‌ها در لیگ باعث شد شناخت خوبی از ذوب‌آهن به دست آوریم. امروز بخش‌های مختلف زمین را برای حریف بستیم و اجازه کار به آن‌ها ندادیم. برای ذوب‌آهن و آقای آذری در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی پدیده در مورد مشکلات تیمش توضیح داد: اسپانسر جدیدی پیدا شده که قول دادند به زودی مشکلات حل شود. اگر حل نشود به مشکلات بزرگ‌تری برمی‌خوریم و تنها نماینده شرق کشور با دشواری در لیگ به میدان خواهد رفت.
گل‌محمدی همچنین خاطرنشان کرد: برای موفیت یک تیم، تنها نباید عملکرد تیم در زمین بررسی شود. عوامل زیادی برای موفقیت تیم‌ها وجود دارد که باید در کنار تیم وجود داشته باشند. ما مشکل مالی داریم که اذیت می‌کند. امیدوارم با حمایت مسئولان شهر، روزهای خوبی برای مردم رقم بزنیم.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان