تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

مرگ فوتبالیست کامرونی در جریان بازی (تصویر)

مستطیل سبز بازهم شاهد یک حادثه تلخ بود و این بار یک بازیکن از کامرون که در لیگ رومانی بازی می کرد تنها بعد از 7 دقیقه حضورش در میدان بدون این که با کسی برخورد داشته باشد دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد.
رویداد24- مستطیل سبز بازهم شاهد یک حادثه تلخ بود و این بار یک بازیکن از کامرون که در لیگ رومانی بازی می کرد تنها بعد از 7 دقیقه حضورش در میدان بدون این که با کسی برخورد داشته باشد دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش اکیپ فرانسه، با وجود آنکه ورزشکاران نسبت به دیگر اقشار جامعه از نظر جسمی در شرایط بهتری به سر می‌برند اما این باعث نمی شود که گاهی اوقات مستطیل سبز شاهد حوادث تلخ نباشد.

این بار لیگ رومانی شاهد یک حادثه تلخ بود، تا جایی که پاتریک اکنگ بازیکن 26 ساله کامرونی که در دینامو بوخارست رومانی بازی می کرد بدون آنکه با هیچ بازیکنی برخورد داشته باشد در جریان بازی به زمین افتاد و دچار سکته قلبی شد و بلافاصله جان خود را از دست داد.

به نوشته روزنامه اکیپ فرانسه، این بازیکن کامرونی تنها بعد از هفت دقیقه از ورودش به میدان دچار سکته قلبی شد و قبل از آنکه به بیمارستان منتقل شود جان خود را از دست داد تا مستطیل سبز بازهم قربانی گیرد و نگرانی های زیادی به وجود آید.

مدیر ورزشی باشگاه دینامو بوخارست گفت: نمی توانم چیزی را که دیدم باور کنم. این یک کابوس برای من و دیگر کسانی بود که در ورزشگاه حضور داشتند.

این برای نخستین بار نیست که یک بازیکن به هنگام بازی کردن دچار سکته قلبی می شود و جان خود را از دست می دهد. پیش از این هم در سال 2003 مارک فوه کامرونی به هنگام بازی برابر تیم ملی فوتبال فرانسه به زمین افتاد و جان خود را به خاطر سکته قلبی از دست داد تا مستطیل سبز یکی از تلخ ترین روزهای خود را تجربه کند اما به نظر می رسد که این اتفاقات تلخ همچنان در فوتبال ادامه دارد.


مرگ فوتبالیست کامرونی در جریان بازی (تصویر)
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، فوتبال ، کامرون ، مرگ
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان