تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
کاهش قیمت تا دو روز دیگر ادامه دارد؛

هجوم مردم برای فروش طلا/ کاهش ۱۱۰ هزار تومانی قیمت هر گرم

رئیس اتحادیه طلا و جواهر فروشان کرمانشاه از هجوم مردم به بازار برای فروش طلا خبر داد و گفت: مغازه‌داران در چنین شرایطی امکان خرید ندارند و از همین رو طلا‌هایی که مردم در این مدت خریده‌اند، با ضرر زیاد روی دستشان مانده است.
هجوم مردم برای فروش
رویداد۲۴ مجتبی فیروزی از کاهش قابل توجه قیمت طلا در بازار خبر داد و اظهار کرد: قیمت خرید هرگرم طلا از مشتری امروز (۱۰ مهر) به ۳۷۰ هزار تومان رسیده و این در حالی است که قیمت روز گذشته ۴۸۰ هزار تومان بود و طی یک روز شاهد کاهش ۱۱۰ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا بودیم.

وی با پیش‌بینی این مطلب که این روند کاهشی طی یک یا دو روز آینده ادامه خواهد داشت، افزود: قیمت طلا ممکن است تا گرمی ۳۱۰ تا ۳۲۰ هزار تومان برسد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه تداوم کاهش قیمت طلا را وابسته به قیمت دلار دانست و تاکید کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند و مردم همچنان دلار‌هایی که در خانه دارند را به بازار بیاورند، کاهش قیمت دلار و به دنبال آن طلا ادامه پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر قیمت منطقی دلار را هشت تا ۹ هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت واقعی هر گرم طلا نیز ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه از هجوم مردم به بازار برای فروش طلا یاد کرد و ادامه داد: با این نوسان شدید قیمت، مغازه‌داران نیز امکان خرید ندارند و طلا‌ها با ضرر زیاد روی دست مردم مانده است.

فیروزی با بیان این‌که اکنون خرید طلا در بازار بسیار کم شده و همه فروشنده هستند، یادآوری کرد: بیشتر مردم سکه و طلای آب شده دارند و برای فروش به بازار آورده‌اند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: طلا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
88888888
|
United States of America
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
همه ما اهل التماس هستیم یک روز برای خریدن ویک روز برای فروش واین امریکا را سردرگم میکند چگونه انها می خواهند روی این مردم برنامه ریزی کنند و رژیم چنج براه بیندازند ؟ امریکا هیچ وقت به اهداف خودش در ایران نخواهد رسید ؟ چون هنوز باشناخت عمیق مردم ایران بیش از یک قرن فاصله دارد ؟
عباس علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
یک روز در این مملکت جمشید بسم الله تعیین قیمت دلار می کنه یک روز دیگر دلالال های سبزه میدان و خیابان فردوسی / در مملکتی که دومین ثروت خدا دادی نفت و گاز را جهان دارا می باشد. و می تواند رکن اول اقتصادی منطقه باشد.. ارزش پول ملی او ریال از افغانی هم کمتر شده و امروز مسئولین خوشحال هستند که دلار 3800 تومان را صرافی ها 13000 هزار تومان خرید و فروش می کنند.. یعنی مدیریت در این مملکت معنی ندارد.. گویا همه مردم فقط می‌خرند و می‌فروشند و مشغول داد و ستد هستند؛ یکی بازنده یکی برنده و دولت به دنبال سیاست ها ترمیمی خودش تاوان ورشکسته شدن موسسه های خودرو و بدهکاری های دولتی و شبه دولتی را از مردم می گیرد اول با سیاست عدم دخالت . که باعث بالا رفتن قیمت دلار تا 17000 یا 20000 هزار تومان می شود..

این مردم بدبخت تاوان این بالا پایین شدن های دلار را با بی ارزش شدن زندگی و سرمایه ها اندوخته خود پس می دهد /
ولی نمی دانند چرا ؟؟

از زمانی که عده ایی در خیابان ها شعار مرگ بر این و مرگ بر ان را سر می دهند، سرمایه ها بیت المال ایران باید تاوان کارهای خارج از کشور را بدهد و بعد رب گوجه فرنگی 20 هزار تومان بخریم و خودروی پراید را هم 40 میلیون خرید؛ آنهم در صورتی که پراید هم تبدیل به یک کالای لوکس و دست نیافتنی بشود.
رانندگان کامیون از نداشتن لاستیک دست به اعتصاب می‌زنند. تا کی منتظر یک معجزه باشیم که مدیریت درست انجام بشود؟

این سیاست ایران را کرده لولو خور خوره منطقه تا امریکا و غرب عرب ها را چپاول کند و روسیه و چین ایران را.

یک روز دلار 19 هزار تومان فردا 13 هزار تومان پس فردا خدا می داند.. زندگی مردم در یک یویوی غیر قابل تصور.

به جای تفکر برای پیشرفت علم و فرهنگ این مردم روز به روز به پیشه دلالال زدگی تشویق می شوند..

یک استاد دانشگاه در ماه 3 تا 5 میلیون درآمد دارد و یک دلالال خیابان فردوسی اگر به موقع دلار بخرد و بفروشد صد تا میلیون تومان درآمد کسب می کند.

آیا می شود با نان و روزی حلال در این مملکت یک پراید و یا یک خانه 60 متری خرید؟؟؟؟ همه جواب این سوال را می دانند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان