تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷
خطیب جمعه تهران؛

بی ثباتی اقتصاد کام مردم را تلخ کرده است/ وزارت راه بجای حرف‌های بی‌ربط کار کامیون‌داران را سامان دهد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: وزارت راه باید به وظیفه خود عمل کند و به جای حرف‌های بی ربط به کار خود سامان دهند.

رویداد۲۴  حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه گفت: در مساله نیابت حضرت حجت عقل اقتضا می کند موسسه یک مدیر یک وزارتخانه یک وزیر و یک مدرسه یک مدیر نیاز دارد. یک اراده، وحدت می آورد لذا امامت در بیان حضرت امیر و حضرت فاطمه منشا وحدت نامیده شده است. در مورد دیگر افراد و تبعیت از آنها برای مثال تبعیت از پدر و مادر واجب است. رییس جمهور، وزیر و امام جمعه یک محل و ... چیزی از ما می‌خواهند ما به دین و شرع نگاه می‌کنیم. هرجا از ما چیزی جز دین خواستند حق نداریم از هیچ کسی اطاعت و تبعیت کنیم.

صدیقی افزود: نکته قابل بیان دیگر ضرب شست موشکی ما در کردستان عراق و دومین مورد آن پس از حادثه اهواز که کودک و زن و مرد را آماج گلوله مستکبرین قرار دادند، بود که از چندصد کیلومتری، موشک های عزت‌بخش ما سران داعش را در عمق سوریه و بیخ گوش آمریکایی‌ها به درک فرستادند. این اقدام پیام قدرت بود و این پیام بود که اگر امنیت می‌خواهید باید در کنار ایران و در سایه ایران باشید و حواستان جمع باشد که طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو تمام شده است یکی بزنید ده تا می‌خورید.

صدیقی، گفت: ما این ظهور و بروز را به فرماندهان سپاه، رهبر و مردم تبریک می گوییم. نماز شکر بخوانید. رهبر فرزانه ما روز پنجشنبه نقشه راه را ترسیم کردند. حضور 100 هزار بسیجی در ورزشگاه آزادی برای دومین بار نقطه عطف شد. اولین نقطه عطف هم دوران دفاع مقدس بود. تاریخ جز در دوران کربلا چنین فعالیت هایی را به خود ندیده بود. امروز رهبر ما و جوانان ما گره‌های غیر قابل باز شدن مانند انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مقابله با منافقین و مقابله با فتنه را باز کردند. این جوانان ذخیره امام زمان(عج) هستند. امیدوار هستیم که این جوانان می‌توانند سرافراز از هر جبهه ای بیرون بیایند و حتی جوانانی که کمی ریزش دارند را از منجلاب و بدبختی نجات دهند.

صدیقی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پایان صحبت‌های دیروز خود به جوانان تاکید کردند که دشمن را حس کنند. گفتند راه ما صاف نیست و قرار است از عقبه‌ها بالا برویم. دشمنان ما با همه نیرو و توان به میدان آمدند. مسئله مورد تاکید دیگر ایشان استقامت است. باید همانند هشت سال دفاع مقدس که استقامت کردید اکنون هم در مقابل جنگ رسانه ای بایستید. رهبر دیروز با نقل این حرف ابلهانه رییس جمهور ابله آمریکا که " سه ماه صبر کنید کار نظام تمام است"گفتند مشکل وجود دارد اما بن بست هرگز. اگر قدرت اسلام، وحدت و استقامت داشته باشیم باز هم به لطف خدا آمریکا شکست خواهد خورد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران، در تذکری به مجریان کشور، اظهار کرد: بی ثباتی در امر اقتصاد، ارز و خودرو کام مردم را تلخ کرد. اینکه قیمت ها کاهش می یابد و افتادن در سیر نزولی نشان دهنده این است که این موضوع تصنعی و کار دشمن بوده و ان شاءالله در آینده بیشتر کاهش یابد و مردم آن را لمس کنند. حضرت آقا بیش از 10 هزار هسته جهادی در کشور معرفی کردند. مجریان به این افراد توجه کنند. در رابطه با موضوع کامیون‌دارها نیز این مطلب می توانست مدیریت شود تا به اینجا نرسد. تمام کسانی که باعث این امر شدند گناهکار هستند. وزارت راه باید به وظیفه خود عمل کند و به جای حرف‌های بی ربط به کار خود سامان دهند. کامیون داران هم باید حواسشان باشد که ابزار دشمن قرار نگیرند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: پلیس‌ها همیشه در سنگر هستند و هیچ وقت نیست که در جبهه نباشند. پلیس امنیت، پلیس راه برای برقراری نظم و امنیت شب و روز ندارند. وزیر محترم آموزش و پرورش در مورد سند تحول مواردی را بیان کردند. ایشان حتما اطلاع دارند در برخی مدارس هنجارشکنی‌هایی مشاهده می شود. لازم است حیا و عفت به صورت چشمه های حیات به مدرسه ها تزریق و آموزش داده شود و ما این توقع را از ایشان داریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان