تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۷
در ششمین روز بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸؛

کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز در روز ششم بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸/ رکوردشکنی دارابیان و پاکباز در پرتاب دیسک

در ششمین روز از بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفته‌اند. کاروان ایران تاکنون موفق به کسب ۴۳ طلا، ۳۶ نقره و ۳۶ برنز شده و در رده سوم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.
 رویداد۲۴ نتایج به دست آمده تا این لحظه به شرح زیر است:

دوومیدانی

- الناز دارابیان در پرتاب دیسک بانوان و در کلاس F۵۱/۵۲/۵۳ موفق شد با ثبت رکورد ۱۰.۷۱ متر به مقام نخست برسد و صاحب مدال طلا شود. او نخستین قهرمان کاروان ایران در روز ششم لقب گرفت. دارابیان علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، موفق به ثبت رکورد جدیدی در بازی‌های پاراآسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به نام خود شد.

- سامان پاکباز و مسعود حیدری در پرتاب دیسک مردان کلاس F۱۲ با حریفان رقابت کردند و به مدال‌های طلا و نقره رسیدند. پاکباز با رکورد ۵۱.۰۶ متر به مقام قهرمانی رسید و حیدری هم با رکورد ۴۸.۶۵ متر در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد. پاکباز با ثبت این رکورد علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، موفق به شکستن رکورد بازی‌های آسیایی نیز شد.

- حسن دهقانی در ماده پرتاب وزنه مردان کلاس F۲۰ عنوانی بهتر از چهارمی را کسب نکرد. در فینال این ماده که ورزشکارانی از مالزی، تایلند و قطر حضور داشتند، دهقانی با ثبت رکورد ۱۱ متر و ۶۷ سانتی متر در رده چهارم ایستاد.

- پیمان نصیری در دوی ۱۵۰۰ متر کلاس T۲۰ در کنار ۸ دونده دیگر به میدان رفت و در پایان مسابقه با به جا گذاشتن حد نصاب ۰۴:۰۷:۱۰ دقیقه اول شد و به مدال طلا رسید.

- امین عبدل‌پور در دوی ۱۵۰۰ متر کلاس T۴۵/۴۶ در حالی که تا دور آخر از رقبای خود پیشی گرفته بود، در نهایت با ثبت رکورد ۰۴:۱۹:۴۴ دقیقه به مدال برنز رضایت داد.

- در پرتاب وزنه بانوان کلاس F۵۴، مرضیه صدقی موفق به کسب مدال نقره شد. وی در این رقابت موفق به ثبت رکورد ۶.۳۰ متر شد تا پس از ورزشکار چینی نایب قهرمان شود. همچنین مدال برنز این ماده نیز به شهلا حدیدی از کشورمان رسید که وزنه خود را ۵.۸۵ متر پرتاب کرد.

- در ماده پرتاب وزنه بانوان ماده F۳۴، فرشته مرادی با ثبت رکورد ۶.۰۸ متر به مدال نقره دست یافت. فائزه کرمانی دیگر نماینده ایران در این رقابت بود که در نهایت به عنوان پنجمی بسنده کرد.

- در ماده پرتاب نیزه مردان کلاس F۳۷/۳۸ هرمز سیدی با ثبت رکورد ۴۸.۲۸ متر به مدال نقره دست یافت. پس از سیدی، جواد حردانی دیگر نماینده ایران با پرتابی به میزان ۴۵.۶۱ متر به مدال برنز رسید. محسن مجیدی جمال‌آبادی دیگر نماینده ایران در پرتاب نیزه بود که عنوانی بهتر از دهمی را کسب نکرد.

گلبال

- تیم ملی گلبال بانوان ایران در دیدار رده‌بندی به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به مدال برنز رسید.

تیراندازی

- زهرا غلام‌زاده به فینال رقابت‌های تفنگ بادی درازکش کلاس SH۲ راه یافت. مرحله مقدماتی رقابت‌های تفنگ بادی درازکش کلاس Sh۲ با حضور ۱۶ نفر برگزار شد که زهرا غلام زاده با ۶۳۱/۵ امتیاز هشتم شد و به فینال راه یافت. معصومه خدابخشی دیگر نماینده کشورمان نیز با ۶۲۹/۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. فینال این رقابت‌ها ساعت ۱۲ به وقت محلی برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کاروان ایران
نظرات شما
پیشخوان