تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷
تولید در شرکت صنعت خودرو آذربایجان ادامه دارد؛

تعهد به مشتریان پابرجاست

شرکت صنعت خودرو آذربایجان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) اعلام می دارد که فرزندان شما در این شرکت با تمام توان و تلاش خود مشغول به تولید و عرضه خودرو MG360 می باشند که بعلت نقاط قوتی که در بین خودروهای هم تراز خود دارا است، خوشبختانه در بین هم میهنان عزیز از استقبال چشم گیری نیز برخوردار است.

 رویداد۲۴ شرکت صنعت خودرو آذربایجان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) اعلام می دارد که فرزندان شما در این شرکت با تمام توان و تلاش خود مشغول به تولید و عرضه خودرو MG360 می باشند که بعلت نقاط قوتی که در بین خودروهای هم تراز خود دارا است، خوشبختانه در بین هم میهنان عزیز از استقبال چشم گیری نیز برخوردار می باشد.

هم اکنون محدودیت های بیت المللی و تاثیر آن بر صنعت کشور و بالاخص صنعت خودروسازی، منجر به بروز برخی اختلالات در روند همکاری با شرکای تجاری خارجی با خودروسازان داخلی شده است که این شرکت نیز خود را موظف به همراهی با دولتمردان می داند. قابل توجه است که شرکت صنعت خودرو آذربایجان به رغم تمامی این محدودیت ها، کماکان به تعهدات خود در قبال قراردادهای مشتریان عمل نموده و همچنان قراردادهای اعتباری با تسهیلات بی نظیر 30 میلیون تومانی بدون کارمزد را برای مشتریان فراهم نموده است و بانک عامل نیز به تعهدات خود عمل می نماید.

لذا مشتریان محترم شرکت، جهت کسب اطلاعات و اخبار واثق صرفا از طریق منابع و کانالهای خبری رسمی شرکت اقدام فرمایید.

تعهد به مشتریان پابرجاست

تعهد به مشتریان پابرجاست

تعهد به مشتریان پابرجاست

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان