تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

نرگس آبیار داور جشنواره فیلم بلاروس شد

نرگس آبیار کارگردان آثار سینمایی، چون «شیار ۱۴۳» و «نفس» به عنوان داور بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم «لیستاپاد» بلاروس انتخاب شد.
نرگس آبیار داور جشنواره فیلم بلاروس شد
رویداد۲۴ پس از آنکه آبیار سال گذشته با فیلم تحسین شده «نفس» توانست دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر کودک را از جشنواره فیلم «لیستاپاد» دریافت کند، امسال به عنوان داور بخش مسابقه بیست و پنجمین دوره این جشنواره انتخاب شده است.
 
این جشنواره بین الملی از دیروز جمعه، ۱۱ آبان ماه کار خود را به مدت یک هفته در شهر مینسک بلاروس آغاز کرده و میزبان فیلم‌هایی از سراسر دنیاست.
 
فیلم‌های مسابقه اصلی، فیلم‌هایی برای کودکان و نوجوانان، فیلم‌های مستند و مسابقه ملی، بخش‌های مختلف این جشنواره هستند که توسط وزارت فرهنگ بلاروس، شهرداری شهر مینسک بـا شرکت «بِل تِلِرادیو کومپانیا»، استودیو فیلم سازی «بلاروس فیلم» و اتحادیه فیلمبرداران بلاروس برگزار می‌شود.
 
در این جشنواره، بیش از ۲۰۰ فیلم بـه نـمایش گذاشته می‌شود و حدود ۴۰ هزار نفر به تماشای آثار می‌نشینند.
 
فیلم‌های «٣ رخ» ساخته جعفر پناهی و «آوا» ساخته صدف فروغی و محصول ایران، کانادا، قطر به نمایندگی از سینمای ایران در این رویداد به نمایش در می‌آیند.
 
نرگس آبیار طی چند ماه گذشته، در حال گذراندن مراحل فنی تولید «شبی که ماه کامل شد» به عنوان جدیدترین فیلم خود است که آن را به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی، جلوی دوربین برده است.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نرگس آبیار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان