تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
رهبرانقلاب:

پرچم‌داری بانوی چادری برای کاروان ایران قدرت‌نمایی فرهنگی بود/ باید از شما یاد بگیریم

مدال آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا (اندونزی) صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رویداد۲۴ مهمترین بیانات رهبر معظم انقلاب، صبح امروز در دیدار مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیاسی اندونزی، گفتند: اعتماد به نفسی که شما در دفاع از اصالت‌های خودتان نشان دادید، خیلی مهم بود.

یک نمونه‌اش این بود که پرچم‌داری کاروان شما را بانویی با چادر انجام داد؛ این یعنی شما یک‌تنه در مقابل تهاجم و ولنگاری روزافزون دنیا ایستادید و در عمل از دین و معارف و ارزش‌های ملی‌تان و لباس ملی‌تان یعنی چادر و از حجاب و عفافتان در یک میدان جهانی دفاع کردید.

این کار خیلی دل و جرئت می‌خواهد؛ خیلی‌ها کم می‌آورند و توانایی ایستادگی مقابل هجوم توقعات بی‌پایان جبهه‌ی کفر را ندارند.
من صمیمانه از شما خانم‌ها تشکر می‌کنم؛ این قدرت‌نمایی فرهنگی بود.

ورزش جانبازان و معلولین، به کار انداختن ظرفیت‌های پنهان موجود در انسان است. انسان‌ها یک ظرفیتی دارند که آن ظرفیت مغفول است.

ما همه و در هر سنی به‌خصوص جوانان باید از شما یاد بگیریم؛ شما مدال گرفتید و قهرمان شدید و مظهر به کار انداختن ظرفیت‌ها بودید.

شما در انگیزه بخشیدن به مردم برای ورزش کردن یک تأثیر مضاعفی دارید؛ انگیزه‌ای که شما می‌دهید دو برابر است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
0
این مسئولین جمهوری اسلامی هستند که لیاقت این ملت بزرگ را ندارند و الا ملت در همه زمینه ها خود را ثابت کرده اند . مسئولین جمهوری اسلامی به جز دزدی و فساد کار دیگری ازشون ساخته نیست
نظرات شما
پیشخوان