تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
سلطانی‌فر به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین:

المپیاد استعدادهای برتر برای آینده بهتر ورزش کشور است

وزیر ورزش و جوانان در حضور سردار غیب‌پرور با ارزیابی مثبت از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی تصریح کرد: المپیاد استعدادهای برتر ورزش برای آینده بهتر ورزش ایران در رشته های مختلف است.

المپیاد استعدادهای برتر برای آینده بهتر ورزش کشور است

رویداد۲۴ مسعود سلطانی فر در نشست روسای فدراسیون ها که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور برگزار شد با تبریک عید ولادت رسول گرامی اسلامی و حضرت امام جعفر صادق (ع) ، هفته بسیج را یاران امام راحل و‌رهبری و همه کسانی که تفکر بسیجی در شئونات زندگی آنها جریان دارد تبریک گفت .

وزیر ورزش و جوانان فدراسیون ها را به مدیریت و صرفه جویی در منابع توصیه و تصریح کرد : اگر تا الان تخصیص های خوبی محقق شده ، تضمینی نیست که تا پایان سال هم تحقق یابد بنابراین باید به اولویت ها بپردازند و از هزینه های غیر ضروری پرهیز کنند.

سلطانی فر در ادامه پیروزی‌ها و قهرمانی های رشته های ووشو، کاراته ، شطرنج ، تکواندو و ژیمناستیک را تبریک گفت و افتخارات این رشته ها را دستاورد خوبی برای ورزش کشور دانست .

وزیر ورزش و جوانان گفت: قهرمانان ما با تدبیر فدراسیون ها توانستند در میادین مختلف نتایج خوبی بدست آورند و باعث غرور نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

سلطانی‌فر از ورزش به عنوان تنها عرصه ای نام برد که با هزینه بسیار کم و با سرمایه گذاری محدود می تواند دل مردم را شاد کند و شور و شعف را برای ملت ایران به همراه داشته باشد

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دستاوردها و‌نتایج خوبی در سال جاری نصیب ورزش ایران در ابعاد بین المللی شده است اظهار داشت : المپیاد استعدادهای برتر در شورای معاونان بارها مورد بحث قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که المپیاد ورزشی ایرانیان که در مقطعی برگزار شد ، در شرایط کنونی در مقطع سنی 12 تا 15 سال برگزار شود تا استعدادهای برتر شناسایی شوند و قطعا این حرکت استادیاری محسوب می شود و با این هدف برگزار می شود که در رشته های مختلف آینده بهتر داشته باشیم .

سلطانی‌فر نگاه کوتاه مدت وزارت ورزش و جوانان را المپیک 2020 عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در رشته‌های مختلف بویژه رشته های مادر می توانیم قهرمان داشته باشیم و سکوهای قهرمانی جهانی و المپیکی را بدست آوریم ، بنا داریم این حرکت را ادامه دهیم تا استعدادهای برتر شناخته شوند.

وزیر ورزشی جوانان گفت :معتقدیم در کشور ما و در رشته های مختلف استعدادهای فراوانی داریم که باید زمینه ظهور و بروز آنها را فراهم کنیم و برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رده سنی 12 تا 15 سال فرصت خوبی را برای رشد و توسعه ورزش کشور فراهم می کند.

سلطانی فر به مقام سومی و مدال برنز جهانی “کیخا” در رشته مادر ژیمناستیک اشاره کرد و آن را اتفاق و افتخار میمون و مبارکی دانست و اظهار داشت: کمتر کسی تصور می کرد که ما در این عرصه بتوانیم مدال بگیریم که این مهم نشان داد که در این رشته ها هم مستعد هستیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: المپیاد استعدادهای برتر از سال آینده در تابستان برگزار می شود.

منبع: فارس
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان